美好回憶
無情歲月看在眼內每一天.
為何每是眼淚,光輝總缺少?
如何痛著、愛著、錯著過一天、一天。
如何生死只一線;錯了有誰在掛牽?
henry555
暱稱: 金仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
信靠禱告
第一天
奇怪
點解= =
嘩!!
文章分類
全部 (224)
[=特別=] (11)
靈修日誌 (2)
心底話 (21)
生活記事 (186)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 8 月 6 日  星期一   晴天


肚痛要食保濟丸呀!!!! 分類: 生活記事

                   八月六日                 雨天

今日我8:00起身睇電視,睇到9:30CALL李+,問佢可唔可以去佢屋企,最終是冇去GA...

跟住CALL裕林同佢講番,順便約埋地方交錢唷-V-

跟住又開始約人LE,約左TOBY同MANDY,約完之後就整電腦LE^^

跟住1:00出門,1:30到坑口地鐵站等裕林,周圍行黎行去搵佢,

等到1:50,有人黎左,不過唔係裕林,而係李+,然後我打俾裕林,

佢話唔係喺坑口地鐵站等,跟住改左係寶琳地鐵站等.

去到之後,見到TOBY 同耀鴻,一齊等埋裕林,無幾奈裕林黎左放低錢就走左LU.

跟住火速去調景嶺地鐵站,D人齊哂之後出發去旺角.

期間我問廖廖借NDS,同TOBY VS 太鼓,兩個係度狂串,佢成日陰我玩惡魔哦@_@

到左之後去信和,然後去卜房,卜左間幾好GE,好開心,好興奮呀!!!!

然後周圍行,期間我肚痛得好犀利,我以為自己係太肚餓.

點之去左7仔買左個飯,食左少少,竟然想嘔,唔想食野TIM.

完全浪費左盒飯,好唔舒服呀-_-''臨走之前去陪李+買牛仔褲.

搵番個蘇民峰,林仔買左件衫,而李+因冇貨而冇得買哦!!!!

跟住就一齊返屋企LU......



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
每月文章
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 425
今日人氣: 31
累積人氣: 9695
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌