八月六日 雨天
今日我8:00起身睇電視,睇到9:30CALL李+,問佢可唔可以去佢屋企,最終是冇去GA...
跟住CALL裕林同佢講番,順便約埋地方交錢唷-V-
跟住又開始約人LE,約左TOBY同MANDY,約完之後就整電腦LE^^
跟住1:00出門,1:30到坑口地鐵站等裕林,周圍行黎行去搵佢,
等到1:50,有人黎左,不過唔係裕林,而係李+,然後我打俾裕林,
佢話唔係喺坑口地鐵站等,跟住改左係寶琳地鐵站等.
去到之後,見到TOBY 同耀鴻,一齊等埋裕林,無幾奈裕林黎左放低錢就走左LU.
跟住火速去調景嶺地鐵站,D人齊哂之後出發去旺角.
期間我問廖廖借NDS,同TOBY VS 太鼓,兩個係度狂串,佢成日陰我玩惡魔哦@_@
到左之後去信和,然後去卜房,卜左間幾好GE,好開心,好興奮呀!!!!
然後周圍行,期間我肚痛得好犀利,我以為自己係太肚餓.
點之去左7仔買左個飯,食左少少,竟然想嘔,唔想食野TIM.
完全浪費左盒飯,好唔舒服呀-_-''臨走之前去陪李+買牛仔褲.
搵番個蘇民峰,林仔買左件衫,而李+因冇貨而冇得買哦!!!!
跟住就一齊返屋企LU......
|