|
2009 年 4 月 14 日 星期二
| 影相 | | 今日早上去了唱k
同sindy^^
食左呢個雞飯
好難食><
如果我唔係要戒口
我一定食其他
只係得石頭飯同雞飯可以簡
其他都係海鮮
真係慘....
我就唱張惠妹的歌
而sindy就唱孫燕姿的歌
"不能說的秘密"真係好好聽
入面既杰倫真係好好好靚仔
超級靚仔
i love you!!!^^
WoO∼Woo!!
我最喜歡的就是"不能說的秘密"和"她的睫毛"
真係好好聽
其他都超級好聽
呵呵呵呵
太正啦~
之後就去化妝
好樣衰呀
係出面既廁所化
唉~
之後我一路行仲一路用手遮住塊面
因為真係好唔知點
唉~
好辛苦呀!!!!
我同SINDY呀!!
我地都化左呀!
哈哈哈
影完之後即刻落左
終於舒適晒
WOOWOO~
不過影完就真係......
唉~
算啦
唔想提
之後去左食麥旋風
好好味呀!!!
今次終於食到麥旋風啦
次次都猜輸左
我就食新地><
今日亞昕太好了
哈哈哈
冇猜到
因為佢講食新地
HEEHEE^^
我食麥旋風呀!!
WOOWOO∼
原來聽日要交英文作文呀
我竟然今日先記返起
好彩只係一份者
HEEHEE^^
今晚快D做完佢啦
星期日星期日
快點兒來
我很期待哦~
HEEHEE^^
明天返學啦
你們也返學了吧
大家一齊加油啦^^
I LOVE YOU!
| | 發表時間:2009-04-14 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 247 | »
|