2009 年 4 月 14 日  星期二   

 

影相  

今日早上去了唱k

同sindy^^

食左呢個雞飯

好難食><

如果我唔係要戒口

我一定食其他

只係得石頭飯同雞飯可以簡

其他都係海鮮

真係慘....

 

我就唱張惠妹的歌

而sindy就唱孫燕姿的歌

"不能說的秘密"真係好好聽

入面既杰倫真係好好好靚仔

超級靚仔

i love you!!!^^

WoO∼Woo!!

 

我最喜歡的就是"不能說的秘密"和"她的睫毛"

真係好好聽

其他都超級好聽

呵呵呵呵

太正啦~

 

之後就去化妝

好樣衰呀

係出面既廁所化

唉~

 

之後我一路行仲一路用手遮住塊面

因為真係好唔知點

唉~

好辛苦呀!!!!

 

             

我同SINDY呀!!

我地都化左呀!

哈哈哈

影完之後即刻落左

終於舒適晒

WOOWOO~

不過影完就真係......

唉~

算啦

唔想提

 

            

之後去左食麥旋風

好好味呀!!!

今次終於食到麥旋風啦

次次都猜輸左

我就食新地><

今日亞昕太好了

哈哈哈

冇猜到

因為佢講食新地

HEEHEE^^

我食麥旋風呀!!

WOOWOO∼

 

原來聽日要交英文作文呀

我竟然今日先記返起

好彩只係一份者

HEEHEE^^

今晚快D做完佢啦

 

星期日星期日

快點兒來

我很期待哦~

HEEHEE^^

 

明天返學啦

你們也返學了吧

大家一齊加油啦^^

I LOVE YOU!

 

 

發表時間:2009-04-14 08:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]