|
今日好鬼tied
吾知糸咪咁串...朝早9點3起身 10點要學琴
用3/4個字做哂琴行比我d功課..
緊住返屋企食野.. 河粉超好味
食完野 返學校 (bb)^^
緊住mandom 話5點再黎集合..因為我地要點名
有成2-3個鐘玩^^幾好^^
我今日只糸著制服返去..吾記得要跳繩..冇帶杉(3) 換
緊住問黃傑借杉(3)黎著..佢d杉(3)件件都超性感..
我著完佢件杉之後 就去玩..等跳繩比賽開始..
到左開始既時候..我地17個人跳住一條繩
跳左4下到..就嬴左..因為冇人同我地鬥(f.2)
我地實力吾知4下,, 糸因為我地廢事show比人地睇我地幾咁勁
哈哈,,禮物糸咩??! - -得棉花糖一大袋
原來班際跳繩比賽糸咁既...
5點鐘到了..我地(bb)都集合左....6點30分糸立願禮,,
我地首先入禮堂...等左一陣..食左d野就開始..^^
哈哈,,結果我冇得升..因為冇返好耐..
大約8:35分 立願禮完結..
我地有好多人都一齊比40蚊去泰國(restaurant)食晚飯
我地食下食下..m仔突然[嘭]一聲..跌左落地下..
原來糸坐到張登(椅子)裂開左
我地笑到停吾到口,,因為吾糸普通既坐爆左張登(椅子),,
佢糸坐到張 登(椅子)一分為二- -中間分界(分解)
我同班長懷疑佢 果道 有鋸= =
返到屋企..大約11點4個字..之糸我就沖完涼 訓左覺..
2007-11-12 05:22 PM |