人氣:5624
今個星期好悶-3-
超悶阿-3- 想知有幾悶??就睇落去啦
E幾日都留堂-3-幾開心,,見到丫袁,,超得意,,超可愛,,超令女
我留堂原因就糸qUIZ 吾識 要背哂出黎默一次-3-
,,真慘-3-第3次去背先識,,
留完堂,,就同神父佢地走黎走去 [hei]
hei=遊來遊去哂時間既意思
跳舞,,再過多一陣,,我就會去練返-3- ,,玩舞步型-3-,,
請支持我阿-3-
,,返到屋企都糸開電腦同人傾計0-0 ,,
你話我生活幾無聊..
2008-03-04 09:41 PM
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 15 | »