|
今日都好無聊...12點幾起身-_-
起身糸度打機...其實吾算糸打機..都糸上MSN都人傾計..
傾左無幾耐..上下網睇下野,,,
吾好誤會...我只糸上網睇下有咩GAME好玩姐
之後睇到3點幾...用1至2個字背完中文書..再開始做攻課..
做到4點50分左右就做哂...緊住去學琴
今日學左幾首易既歌..老師講得好快..我都好亡咁接收...
返到屋企,,,囉左阿妹個琴糸到彈,,緊住就返黎打BLOG ..吾想咁快到聽日(星期一)
因為星期一糸第一日試坐新坐位...我面對住老師...
家下糸到O念...聽日至往後既日子一定好難捱
請CM
2007-11-04 08:29 PM |