|
今日中文堂代課.,,好野,,吾洗上堂..有得玩,,,
我放學去打左1-2個字藍球.. 緊住見到ymf,,
超想問佢囉電話同msn= =但又吾敢問...
好驚比人話死矮仔..收啦你...你又吾靚仔 ,,
再講埋d粗口鬧我就冇哂面啦 *.*
5點幾左右開始同阿東返屋企..我教左佢排腿同1-2個舞步..不過吾知佢家下記吾記得,,
返到屋企留下...見到仲有大約6-9個字時間...所以 就去左同apple佢地跳舞...狂練倒立..狂練狂趴..練又幾次先有一次[完美]0.0
唉,,希望練多一排我會爆到招
2007-12-12 07:51 PM |