|
經過某d事
n年冇上過自已個blog ->@(-.-)@<-無奈
今日上返先知道咁耐都冇上過黎..
今日跑online識左好多人’
呀雨 啦 紅日 啦 仲有幾個7頭
今日真糸要多謝呀雨 識到你咁可愛既人糸我既榮幸 呵 多謝你丫 呀雨 因為你我先記得上返黎e個blog
唉,,你o亥得咁犀利就應該睇e生啦/0\ 吾想睇e生都去藥房汁返d藥比自己食..
如果吾糸有人會為你痛>3<
今日成日困左糸屋企打機 打到個人都傻左-口-’’
唉..好好訓一覺..聽日搵 呀雨一齊玩跑先0.0”
2007-07-24 11:28 PM |