|
好耐冇打個blog ,,
上blog都通常上人地個blog ,,
自己個blog我糸吾會上,,,因為廢是上,,,
家下冇乜玩online game ,,
巨商收左lun爺ac 玩左一陣,,廢是升,
,之後冇乜玩 lu,,所以家下日日糸屋企發呆,,,
我又返返基督 返返基督既原因糸 糸屋企非常無聊,
,冇野做,,,同埋基督既人糸咁打電話黎叫我返,,
我冇理由再拒絕,,所以我決定返返基督,,
學校調位啦,,我地本黎好期待,,,
點知調完之後仲比之前個位衰左,,
最搞笑既糸,,林煒傑同返4號坐,,佢地好有緣,,
我就明明坐糸神父前面,,
仲以為可以同佢玩/傾計,,
點知無啦啦比人調左去老師前面個位,,
對住老師坐-.-
我既左手面糸兔仔
佢話會玩死我,,,吾知會點玩死我呢??
2007-11-03 07:45 PM |