|
音樂日過去左...但今日冇野講-3-
,,更何況...我果日冇打blog,,,
果日,,本來要7:30分返到學校我地2e班房211課室練歌,,,
,,點知我8點到先返到去-3-,,我最遲返,,真失敗,,
我地音樂日2e班唱既歌糸sHall We tAlk,,
,,我地都幾遲上台,,
到我地上台LU...
我有少少驚,,不過唱唱下我又吾驚@@
,,因為我以笑[姐]醜,,@@
,,果日我地冇囉獎,,但都得到一次寶貴既經驗@@
,,就糸向心力/離心力既團體合作性@@,,
我果次已經最認真既一次-3-,,,所以冇比人鬧,,好開心,,
返左學,,去左搵神父佢地玩,,
有踢球啦,,藍球啦,,同埋(排球)
,,排球糸我地用足球當排球打-3-,,
超痛,,打到1點幾,,,成班去左食野.,,食野之前冇左個足球,,但糸人地學校咁岩飛左幾個波出黎,,
所以我地汁左..一個姐-3-..應該糸神既present@@
i am happy at the day,,hope you are same^^
2008-03-08 11:14 PM |