|
唉,,-_____-點算,,好亂,,鐘意邊個都吾知,,
傻左,,!?我都吾知,,!?好亂丫-3-,,,,,
日日都係跳舞丫,,,打波丫,,踢波丫,,跟住就冇啦,,
打機好無聊,,家下先發覺,,
我f.1吾聽書,,家下吾識f.2某d數學,,覺得自己好失敢-3-
,,到老師講到果課又吾知佢講咩,,好憎自己點解f.1吾聽書丫-3-,,
唉,,吾識吾識,,題題都吾識,,我好失敗丫,,唉-__-"
好想...好想...時光倒流-3-,,
不過冇機會啦,,就算時光倒流,,我都會選愛情第一位-3-,,
吾知點解呢!?想永遠同你一齊!-3- ,,可能糸咁,,不過,,吾會咁偉大ge我,,-3-
只辰能時光倒流,,我可以付出比以前更多,,hope,,!!! Love !!!
2008-04-14 10:20 PM |