Qooza Member Login Write Forum

人氣:5617

打返qooza啦

2008 年 12 月 23 日  星期二

成十幾年冇打qooza,,

今日好無聊-.-

超凍,,

今日好早起左身(10:??)

                              ^已經算超早@@

平時 3-4點先起身,,

12點幾出去陪杜出元朗囉野,,囉完野去食米線,,,

跟住昆阿東出黎,,我地係千色行街^^,,

等阿東出左黎先走

我同阿杜係千色行到好攰,,

阿東超耐先到,,

我地玩佢^^特登叫佢出黎緊住走(15:??)

到走既時候 ,撞到鄭偉既fd-_-

大戰一倫,,走左,,

返去天富跳舞,,我地到左既時侯

鄭偉到左LU,,到埋消防員2號同消防員3號,,仲有X子豪

天台凍到冇人有-_-,,

我地玩除3,,哈哈  ,,

第一次我話阿杜除  ,,

我就除,,,

點知我淆左,,,冇除到,,

第二次  我除先^^

阿杜跟住除,,,

係天台 幾度低溫下跳舞,,

凍僵了,,,

阿杜除得最耐,, 不過我知佢係死頂-.-

跳到差唔多7點 -7點半到,,

同阿杜去左買飯上阿東屋企食,, 食完,,

上網睇片,,呆坐,,呆訓,,,搞到差唔到9點

,,就出左門口再去天富跳,,

去到又凍僵,,

直到法老 ,,王偉,,鐘志,,到齊就入左去樓梯入面果邊跳,,

好暖^^,,,不過楊朗同梁新冇黎,,佢地要返學,,

跳到天富天台果邊比人趕,,我地就去頌富M記跳,,,

我同鐘去左買糖水食,,再去,,

跳到大約夜晚12:10-12:15

就走LU,,

因為比人趕,,

緊住王偉,,法老,,阿杜,,走哂

得返消防員(鄭偉),,鐘志,,東,,我,,4個去玩[賀]仔

玩下玩下又比人趕,,,

散LU,,今日係咁多,,

2008-12-23 12:54 AM

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 15 | »

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最近三個月尚無任何留言
MORE...