|
成十幾年冇打qooza,,
今日好無聊-.-
超凍,,
今日好早起左身(10:??)
^已經算超早@@
平時 3-4點先起身,,
12點幾出去陪杜出元朗囉野,,囉完野去食米線,,,
跟住昆阿東出黎,,我地係千色行街^^,,
等阿東出左黎先走
我同阿杜係千色行到好攰,,
阿東超耐先到,,
我地玩佢^^特登叫佢出黎緊住走(15:??)
到走既時候 ,撞到鄭偉既fd-_-
大戰一倫,,走左,,
返去天富跳舞,,我地到左既時侯
鄭偉到左LU,,到埋消防員2號同消防員3號,,仲有X子豪
天台凍到冇人有-_-,,
我地玩除3,,哈哈 ,,
第一次我話阿杜除 ,,
我就除,,,
點知我淆左,,,冇除到,,
第二次 我除先^^
阿杜跟住除,,,
係天台 幾度低溫下跳舞,,
凍僵了,,,
阿杜除得最耐,, 不過我知佢係死頂-.-
跳到差唔多7點 -7點半到,,
同阿杜去左買飯上阿東屋企食,, 食完,,
上網睇片,,呆坐,,呆訓,,,搞到差唔到9點
,,就出左門口再去天富跳,,
去到又凍僵,,
直到法老 ,,王偉,,鐘志,,到齊就入左去樓梯入面果邊跳,,
好暖^^,,,不過楊朗同梁新冇黎,,佢地要返學,,
跳到天富天台果邊比人趕,,我地就去頌富M記跳,,,
我同鐘去左買糖水食,,再去,,
跳到大約夜晚12:10-12:15
就走LU,,
因為比人趕,,
緊住王偉,,法老,,阿杜,,走哂
得返消防員(鄭偉),,鐘志,,東,,我,,4個去玩[賀]仔
玩下玩下又比人趕,,,
散LU,,今日係咁多,,
2008-12-23 12:54 AM |