今日 duty , 七點先起出門口。早上守二樓 , 悶死 , 做左 d physics past paper。 maths 罰企 , diu !!! 小息 off duty , 上左去搵 bowie ^^ chem 係到做數 , 就顛 la !!! 小息守二樓 , 悶~~~ econ 堂 miss 又冇番 !! chin 做朗讀。 lunch 看 2G , 嘈死人 la , 之後守天台 , 風涼水冷。 amaths 悶悶地 ..... eng 真係好無聊 , 係到讀野 @@ 訓左陣。 放學練波 , 攰死。 d 筋仲係好痛 , 聽日比賽 la , 五點係修頓打。又有得玩 one on one , 射波唔掂 , 之後玩五打四 , 蔡 sir 同埋我地一齊打。好正 ar !!!! 之後同 bowie 走 , 去左佢屋企 , 八點幾走。
|