早上同 bowie 番~~~ happy~~~~ 頭兩堂 pe 堂 , 跑步留左力 , 今日學界丫 ma。今日玩埋三級跳 , 好好玩 xdd , 見到有 d 人跳得好好笑 , 有 d 跳得好柒 , 咪係個兩個 lo , 兩兄弟 lo~~~ 小息遲左放 , 之後留左係班到。之後個兩堂測英文作文 , 諗左十分鐘之後先作 , 作左半個鐘 , proof read 左一陣就打鐘 lu , 作左好多野 , 有兩個 climax , 好正 , 唔知點解覺得有 d gag gag 地 ?! 小息上左去搵 bowie ~~~ chin 堂做閱讀理解~~~ 悶~~~ lunch 同 bowie and 佢 d fds 食 , 食完上左去打波 , 好正 !!!!! bio 堂上 lab , 專心聽書。上完堂落去 canteen 等人 , 等整人就去灣仔 lu ~~~~ 又係個個廁所換 3 , 今次冇咁臭 , 上次真係臭 la~~~ 換完就射波。五點開波~~~ 我地入左幾多三分 , 頂~~~ 褔建個 11號 屈基 ....... 第二節比人追緊 d 分 , 第三節打左陣 , 之後換番出黎。最後個節我地打得放左 , 最後都羸左。今場呀霖三犯 , 小黑比人蓋火鍋 , 徐鴻封阻左個 11號 4 , 5 次 , 好勁 !!! 不過最後佢整到隻腳 , 希望佢冇乜事 la 。六點先走 , 係西灣河等 bowie , 之後上左佢屋企 , 八點幾先走 ~~~~~
|