~~康之日記~~
hongoo2
暱稱: hong
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-10
2008-02-29
2008-02-06
2008-01-06
2008-01-06
文章分類
全部 (47)
好友名單
尚無任何好友
2007 年 11 月 2 日  星期五   陰天


今日好凍∼∼∼ 愉快 分類: 未分類

今日同 bowie 番 ^^ 琴日差唔多三點先訓 @@ 測 chem  , 份卷做唔晒。 以為四題 long question 好易做 , 點知做到顛左。最後 d 字好難睇。仲有三個字個時仲有三題未做晒。得番五分鐘 ,  skip 左第三題 ge 計數 , 做第四題 , 最後得番一 part 冇做到。好彩 !! 不過冇得覆卷 @@   econ 堂溫書。小息搵 bowie ^^  amaths 派堂 ,  amaths 高過 maths , 有 50分 , 有 d 都錯得唔抵 .....  小息搵 bowie  , ya ! physics 堂講下份卷。  lunch 去左 bowie 班室到食野。一點九係佢課室到練笛。無 la la 比人啤 lo , 頂佢個肺 !!! 收皮 la 你 !!!!  三點落去 hall 到練。攰死 , 條腰企得耐又有 d 痛。差唔多七點先走得。係 hall 到玩左陣 , 楊浩驊唱歌 .....  七點半同 bowie 走 , 去左佢屋企 , 陪左佢去太古城 , 仲去埋 apita 買野食 , 送埋佢去溜冰先走。上去搭車個時見到 bowie 溜冰場 d fds 。跟住搭車番屋企 !!!
 i only love you , bowie



2007 年 11 月 1 日  星期四   雨天


SORRY AR !!!! 鬱悶 分類: 未分類

今日同 bowie 番 ^^ bio 死左 , 應該唔會唔合格 ge @@  amaths 竟然冇卷派 , 唔知聽日有冇得派呢 ? 小息搵 bowie , econ 堂冇聽書 , 好唔舒服 , 又頭痛 , 肚痛 , 又熱又凍 , 之後去 toilet , 去完又想嘔 , 但係又嘔唔到 , 因為冇野係個胃到 ......... 中文堂仲係唔舒服 , 趴左係到 , 司徒 sir 問我有冇事 。之後 bowie 落左黎搵我 , 同左佢上佢班房。好慘 ar 你 , maths 唔合格 , 係我成日搞到你溫唔到書 , 對唔住呀 !!! 之後佢仲喊左出黎 , 係佢個班見到好多人都喊 ..... 我唔知點解都喊左出黎 , 我覺得係我搞到佢溫唔到書 , 仲有一 d 人 !!!! how disgusted they are !!!! 之後同佢媽咪同怡姨去左興華食野 , 食得一件三文治 , 之後食左必利痛。係個到訓左。之後佢呀爸黎左 , 搭佢架車走 , 去左佢屋企 , 訓左陣覺 !! 我呀媽上左黎 , 四點走左 , 番過去食野 , 之後過番去佢到 !! 幫佢整野食 , 之後食藥 , 好左好多 la !! 食完同佢傾計 , bowie 對唔住 , 我成日都搞到你唔開心 , 但你都係咁愛我 , 我真係好多謝你 !! 我一定會保護你 , 我唔會再傷害你。我覺得我好幸福 , 因為有個咁錫我 ge 女朋友 !!! 多謝你今日咁照顧我 , 幫我令書包 ,  咁細心照顧我 !!!! 八點番去食飯 , 之後過番去同佢傾計 , 傾到九點幾先走。
                                       love you forever !!!!!!!!



2007 年 10 月 31 日  星期三   雨天


好正 ge 一日 開心 分類: 未分類

今日測 physics , 原來份卷唔係幾難 , 不過我有 d 唔小心 , 仲冇得覆卷 tim @@ 小息搵 bowie ^^   chem 堂講書。小息又搵 bowie , maths 派卷 , 收左皮 , 差 d 唔合格 , 有成二十分係唔應該錯 ge !! T.T 今次有幾個都唔合格 ..... 小息落左 canteen 搵 bowie econ 堂聽書 , 中文堂悶~~~ 放學要影班相 , 係平台到影 , 好搞笑 !! 搞到一點幾先得。之後同 bowie 走 , 同埋佢個 fd 去大快活食野。 跟住 bowie 去左我屋企 , 溫書, 溫溫下 bio 訓左覺 ....... 六點走。

去左 bowie 到 , 之後又出去 lu , 今日去 太古城溜冰。去左太古城搵 sakura 同 amily , 之後去買飛 , 五十五蚊。之後經過所謂 ge 鬼屋 , 一 d 都唔驚 !! 見到好多文理 ge 學生。 冇耐就出左去 lu , 今次係我第二次溜冰 , 唔係幾識 , 成日要 bowie 扶住。比人影左相 @@ 今日有明星黎 , d 人好顛 , 係咁係到叫 , 傻 ge !! 之後有個魔術師 Horris 黎左玩魔術 , 好正 ar !!! 有個魔術好危險 , 見到佢隻手係咁震。睇完番左入去坐左陣 , 之後又出去 , 九點幾洪卓立黎左 , 佢都 ok 靚仔。九點半走人。同左 bowie , sakura , amily 去 haggen dazi 買野食。之後我同 bowie 去左 apita 食野 , 佢地就走。去左咖哩 , 佢食拉面 , 飽飽呀 !! 之後同佢去左西灣河行左陣 , 跟住搭車走 lu ~~~

聽日四點係學校要打 friendly ...... 同埋 B grade 一齊打 .....