~~康之日記~~
hongoo2
暱稱: hong
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-10
2008-02-29
2008-02-06
2008-01-06
2008-01-06
文章分類
全部 (47)
好友名單
尚無任何好友
2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天


~~~學界~~~ 開心 分類: 未分類

今日又同 bowie 番 , kaka~~~~  amaths 堂好眼訓 , 訓左覺 , 訓左好耐 , 霍 sir 竟然見唔到我訓 lo~~~  ^.^ 小息去左搵 bowie , econ 堂冇聽書 , 係到做 maths past paper .....小息去左射波 chin 堂作文 , 諗唔到作咩好 ...... lunch 同 bowie 食 , 食完去打波~~~  eng 堂悶到死 , 係到傾計 ..... phy 堂講番上次做 mc d answer , 好鬼眼訓 , 又訓左。

之後班到有野搞 , 好四點先放 , 玩左陣 nds。玩完上去搵 bowie ^^ 四點半先落番去 , 係 canteen 到等人 , 四點九先等齊人出發。今次對維官。五點三點去到 , 之後換 3 , 熱身。呀霖五點九先黎到。見到呀迪 , 呀日 , 呀峰黎左 , 好耐冇見佢地。六點開波 , 第一節我地打得唔係幾好 , 不過到羸緊波。第二節有得打 , 打足左成節 , 幾攰下 , 呢節入左兩分 , 學界第一次開齋。好野 , 希望陸續有黎 la !!! 第三節凱璇出左陣 , 不過佢打得唔好 , 冇耐我就入番去打。我覺得自己今場打得好左 ya~~~~ 第四節換左好多人 , 個個都出過晒。其實今場我地打得唔好 , 呀霖同呀明冇乜狀態。最後都羸左 , 羸 38比18 。最後個場係下星期一 , 五點鐘係修頓對呂明才。禮拜六要同番 d 校友打 , 慘~~~~



2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天


2007-10-23 愉快 分類: 未分類

今日自己番 , day one 要 duty 。早上守大門 ~~~~ 見到 bowie 番黎 ^^  chem 堂講番 d 實驗~~~ 小息 off duty , 上左去搵 bowie =)  maths 堂冇乜聽書 , 小息係停車場到 duty , 又見到 bowie ~~~~ econ 堂悶~~~~ chin 堂 ..... 做標語創作 ...... lunch 唔洗 duty , 同左 bowie 食野 , 好味~~~~ 之後小息係二樓 duty ~~~ amaths 堂冇乜聽書 , 仲訓左覺 tim ~~~ eng 堂冇聽佢講書。放學化學有 quiz , 做 long questions 做到頭痛 , 出面又嘈 ....... 做到五點同歐陽 sir 講要去練波 , 練左陣方。之後 b grade 玩5打5 。六點幾先走。之後等 bowie  , 等到差唔多八點先走。



2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天


2007-10-22 開心 分類: 未分類

今日同 bowie 番 ~~~ bio 堂冇乜聽書 , 係到做 past paper ~~~ chin 堂悶~~~~
小息去左打波。maths 堂做左題數 , 又做 past paper !!! chem 堂上左 lab 到 , 做濃硫酸 ge 實驗 , 勁好玩 , 又有危險。做糖個實驗好正 , 將個 d mixed 埋 ge 野加熱 , 好正 , 脹左好多。之後係到出煙 , 仲有陣怪味 , 好難聞 , 不過對人體冇害。 amaths 堂又冇乜聽書。 lunch 同 bowie 食面 , 之後去打波 , 好正 ar !!!  econ 堂又冇乜聽書 , eng 堂都係一樣 ~~~ 之後要上去 621 聽 talk , 三點九放。聽完同呀劉 , 彬去問霍令番個 ball , 好順利咁令番個 ball , 之後就去打波 , 豪程同誦好 on 9 呀 !!! 打到六點幾先走。放學打得好正~~~ , 比劉偉豪封阻 , 不過我地整番球比佢 !! 個球仲正 , 之後仲搞到佢仆街 tim , 而整到廖文聰仆左係到 , 仲叫左一聲 , 勁搞笑~~~ 搞埋 bowie 先走 , 七點半先走。之後去左佢屋企 , 八點半先走。