| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 30 日 星期二  |
happy ar !!!  |
分類: 未分類 |
今日同 bowie 番~~~ 測 maths , 份卷唔係幾難 , 應該有七十幾分 , just hope ^^ 小息買簿 , 之後去左搵 bowie 。中文堂作短文。小息搵 bowie , maths 堂講書 , 冇聽佢講 , 係到做數。 chem 堂做練習 , 歐陽 sir 心情唔係幾好。小息又搵 bowie , chem 堂對練習。高子偉爆太 , 好搞笑~~~ amaths 堂 好攰 , 係到訓覺。
放學上去 bowie , 同佢去左新翠 , 行左好耐先決定食咩 , 最後去左美心食野 , 食得好飽 ^^ 番左屋企到 , 番到去好眼訓 , 訓覺 , 訓到四點半先溫書 , 溫到差唔多七點。之後走 lu , 去左天悅食野 , 食左好多野食 , 勁飽。有 d 好難食 @@ 食到七點十先走 , 送埋佢番屋企 , 之後就走 lu。
|
2007 年 10 月 29 日 星期一  |
~~TEST~~  |
分類: 未分類 |
今日 test , 七點起身 , 之後同 bowie 一齊番。第一科測英文 , 唔知點解好似心不在焉咁 , 做到九點三先做完 , 得番五分鐘覆卷 ....... 小息溫 amaths , 冇耐就測 lu。得八題數 , 一百分 , 每題十幾分 , , 做四十五分鐘。今次 ge amaths 都 ok ge , sure 合格 , 應該有五十分以上 @@ -------我諗 =] 之後個小息就討論 d 題目 , 知道自己錯左幾題。
之後上堂 , chem 堂講書 , 做練習。 eng 堂睇戲 , 睇左過左陣小息 , 之後就去左搵 bowie ^^ 中文堂勁悶 , 訓左好耐 !!! 放學上左四樓搵 bowie , 之後同佢一齊走 , 跟住佢去左我屋企 , 我整野食 , 唔知點解會有 ant lo , 驚驚 ~~~ 三點三走 , 搭地鐵去修頓 , 係地鐵見到呀霖同呀明 , 三點九去到個到 , 傾左陣電話。之後射波 , d 三分好似好左多 , 起碼準左 =]。今場對呂明才 , 一開始做後備。第一節佢地得個位數字 ge 得分。第二節打左一陣。第三節又有得打 , 我主動左 d , 有中央突破 , 不過有次進攻犯規 , 有次炒左。有次有得爆人 , 好正 , 唔係幾爆得耶 , 冇乜力。有次係籃底轉身射波 , 炒左 , 又令籃板 , 再上 foul 左 , 比人打手同打頭。有罰球 , 入得一球 , 第二球以為入 , 不過唔夠力。又打人叮人。第四節好似打足 , 好攰。第三節個時拉到條腰。幾痛下。最後羸 39比20 。休息左一陣 , 之後同呀基走。 同佢傾計。六點幾去到西灣河 , 去左 mcdonald 買野食 , 去左 bowie 到 , 八點幾先走。 |
2007 年 10 月 28 日 星期日  |
好 happy ge 一日  |
分類: 未分類 |
今日十點起左身 , 之後去左 bowie 屋企。同佢傾計 , 我地喊左好多 !!! 之後等佢沖埋涼 , 就去太古搵 amily , 結果十二點幾先去左太古地鐵站~~~ 差唔多一點去到 causeway bay , 去左 ceo 到唱 k , 我做左會員 。間 k 房好正 , 有 wii 玩 , 玩左陣 tim !! 跟住就唱歌 , 又點野食。估唔到我係唱得最多個個 , bowie 同 amily 冇乜點唱。唱左好多歌 , 好正 , 有舊歌有新歌 , 不過冇張敬軒個首酷愛 ..... 二點幾有野食 , 好好味 , 飽飽 !!! 三點走人。
之後去左皇室堡到行街 , 行左好耐 。去左許留山食野 , 好味~~~就搭地鐵落太古。 bowie 同 amily 去左搵人 , 得番我一個 , 去左睇人溜冰 , 之後坐左陣 , 係到溫書。溫到好鬼眼訓 , 仲訓左 tim。六點幾先見到佢地 , 之後同 bowie 番屋企。七點半先走 ~~~
聽日 test la , 要比心機 la 我 , bowie 你都要呀 !!! amaths 應該合格 ! 聽日五點係修頓打學界 , 要出聲 ! 防守要舉手 , 籃板要做好 d !!! |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|