| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 28 日 星期日  |
今日好悶心 !!!!  |
分類: 未分類 |
今日訓到十點起身 , 之後拾野去左搵 bowie。陪佢陪到十一點九先走 , 要去補英文 , 補到二點。跟住去左太古城接 bowie , 之後同佢去左 apita 買野食。買完上左去冰溜場上面食 , 食完佢送左我去地鐵站 , 之後佢去溜冰場。三點九番到學校練波。四點幾開波 , 同番 d 舊校友打 friendly 。第一節羸八比七。第二節我地打得幾好 , 我都有落場打 , 打得幾好。第三節打得差左 , 比佢地追番 d 分 , 最後羸 49比44 , 不過最後打得唔好 , 特別係開底線同人叮人。要改善呢 d 野。呀 sir 請我地飲野 。
之後就去左太古搵 bowie 同 amily 。差唔多七點先去左 , 係佢地玩左陣 , 傾下計 , 之後就同 amily 去溜冰場 , 跟住我就送 bowie 番屋企。之後我就番去食飯 , 食得好飽。食完就搵 bowie , 之後一齊去太古城搵 amily 同 sakura , 跟住同佢地行街 , 之後去左公園玩。玩到十一點幾先走 , 好 happy 呀。陪左 bowie 番屋企 , 坐到十二點先走。好眼訓 , 好攰。番到屋企同佢傾電話 。聽日去唱 k !! 好期待 , 我 , bowie , amily 去唱 k 。
禮拜一就 test la , test eng 同 amaths , 仲有要打學界 , we are sure win !!!!!
|
2007 年 10 月 26 日 星期五  |
| 2007-10-26 |
分類: 未分類 |
| 今日要 duty , 不過七點先起身 , 好彩最後都冇遲到。早上守四樓 , 冇乜野做 , 令 左 physics past paper 做 , d long question ok 難 , 淨係做左 d mc 。bowie 好遲先番~~~ physcis 堂 ok 攰下 , 趴左一陣。小息 off , 去左搵 bowie ~~~ maths 堂講書 , 做下數。小息守五樓 , 係到 goof off kakaka~~~ lunch 看 2H 食飯 , d 人好鬼嘈。 之後唔使 duty , 差唔多二點去左 hall 到影相 , 影全體學生長 ge 相 , 真係好多人。二點半先影完 , 之後番番課室 , 我地班 d 女仔玩紮孖邊 , oh shit~~~~~ 差唔多三點落 hall 影班相 , 最後個次我地 d 男仔扣頸喉樓影相 , 正 ar~~~ 之後我地番班室又影相 , 好正~~~ 我都有影到 =] 搞到三點三先上去 bio lab 做 experiment , 今次解剖豬賢 , 做完之後隻手好臭。之後搵 bowie , 過多陣就落班到拾野 , 落 hall 綵排 , 搞到六點幾先走得 , 等埋 bowie 先走 , 七點半先走。
|
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
2007-10-25  |
分類: 未分類 |
今日同 bowie 番 , 遲左起身 sorry , 搞到好遲先番到呀 , 對唔住呀~~~ 今日好眼訓 , 好攰。可能琴日打完學界同埋唔夠訓 T.T maths 堂教新書 , 唔係好難 ge ~~~ 不過訓左陣。econ 堂冇聽書 , 去左問 c hong 野 。小息去左打波。 amaths 冇訓到 , 不過真係好想訓 , 係到死頂 !!! chin 堂 對番 d answer key , 又趴左係到。小息搵 bowie , 不過唔 happy ~~~ T.T physics 堂小測 , 小測完之後講番光學 d 野。 lunch 同左 bowie 食 , 食完上左佢班到 , 之後落左去打波。差唔多夠鐘上番去搵 bowie =] eng 堂我地幾個係到玩。之後 ms walker 做個人短講。慘~~~ 第一個講 , 冇野講。落堂去左搵 bowie , 唔記得左去補課。四點打左陣波 , 打到四點半 , 之後上去練鼓笛 , 練到五點半 , 練完去搵 bowie , 同埋佢 and 佢 d fds 一齊走。跟住去左佢屋企 , 訓左陣 , 八點幾就走 ~~~~~~~ |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|