今朝同 bowie 番 ya!! 番到去做 maths 功課。amaths 堂講數 , 做下數咁。小息搵 bowie 。econ 堂講失業。小息搵 bowie , 之後番番落去。 chin 堂做綜合能力訓練 , 有 15 分鐘淨。 lunch 同 bowie 食 , 之後冇打波 ........ 唔開心 , 唔係因為冇打波。 eng 堂做 SBA , 之後講 letter 。訓左教 zzzzzz。 phy 堂講新野 , 之後做 test。放學落左去 hall 搵 bowie , 佢地 badminton 比賽。思華都係到。同 bowie 打波。睇左佢比賽 , 佢輸左 , 不過佢打得好搞笑同得意。之後同左 brenda 打波 , 好驚 bowie 會嚇醋。六點同 bowie 走 , 去左 yamasaki 買包食 , 跟住去左天悅食八爪魚丸。食完同佢拖手仔番屋企。八點幾先走。 |