今日..冇乜野發生呀..咪右係.係到打日記..冇野做呀..Li幾日都落雨呀..d功課右未做呀...好唔想做呀..不過我隻寵大左啦..嘻嘻..你快d大啦..你好得意呀..星期一去搵果個細路玩先..嘻嘻..一陣打俾呀樹佢去..都唔知呀樹佢想點呀..一時話放棄一時右咁咁咁.....唉..打俾呀樹佢先...今日冇咩打呀..係咁啦..
今日..去左個日營呀..發覺完來好鬼無聊架..俾呀碧佢講到好似好好玩咁呀..不過..嘻嘻..日營個到有個細佬好鬼得意架..嘻嘻...佢勁搞野呀..好鬼得意呀佢..古唔到咁細個..都.....
今日打樹佢打過俾我幾次啦..不過我都冇打番俾佢呀..就坎左去訓呀..緊住野晚個陣打樹佢打左俾我呀..緊住周佢傾左陣呀..今日冇乜野發生呀...