今日..嘻嘻..開心呀..今日係陸運會呀..勁開心呀...琴晚訓唔著..訓到5點幾就起左身啦..不過之後再訓過呀..嘻嘻..今日去運動會個陣俾我見到呀鈴啦.呀yan.呀塋佢地幾個呀..真係岩呀..緊住比賽啦..我好鬼緊張呀..我聽都自己d心跳聲呀..不過隻腳都係咁累呀...今日第一次跑個陣都係第一呀..係第二次跑都係喎..岩岩到我地跑個陣冇啦啦落雨呀..勁冇心情囉...不過拎左個金牌都好開心架啦..上兩年拎過銀同銅呀..所以我同自己講今年一定要拎到第一呀..點知真係俾我拎左呀..勁開心囉..之後跑接力個陣冇啦啦落勁大雨呀..真係俾佢玩死呀..之後我就走左落去同miss佢講啦..miss佢話本身係抽籤架..不過之後都係冇呀..本身有得跑架..不過最係都係冇呀..緊住我地班小B班佢地兩分呀..唔係我地會拎都全場既金牌架啦..男仔跑個陣都俾啦..佢地個陣都落好大雨架..我地就唔俾呀..如果女仔個個有得跑既話..我地可能會既都金牌架..不過全場個個冇"班"呀...嘻嘻..都唔想俾B班拎呀..如果有得跑..我地就一定會跑番啦...之後走個陣呀碧同呀yan喊左出黎呀..我都有小小想喊架..今年都係最後一年啦..做咩唔俾喎..勁唔開心呀..緊住放學個陣..我地有幾個人偷走左呀..緊住呀雯佢話我地好似d人係都走佬呀..不過真係走佬喎..緊住好似俾個miss追都我地..不過我地係咁走呀走..走呀走..嘻嘻..最後都係走左呀我地....之後我地就去左食K.R.C啦..我地6個人去左食呀..呀俊佢同呀杜佢係到拎d野食黎玩啦..勁嘔呀..痴左線呀佢兩個..之後我地就番曬屋企啦..我隻腳依家都係好痛呀..緊住我打左俾呀樹佢呀..呀樹佢依家上緊堂呀..
|