發覺今日d時間好慢長下呀都..都鬼悶喎..下"就"兩點幾個陣同呀reg佢傾電話呀..佢話佢聽日冇得上網喎..所以你會見唔到我架啦..緊住我就同佢講話..我會掛住你架啦..你唔洗擔心呀..緊住呀reg佢個衰人呀..用bt"單"野呀..太過唔應該啦..之後我仲話佢係火星人呀..佢就問我點解你聽得門我講咩既..我就話因為點點點點囉(唔想講啦就點左佢啦)同佢講左d勁無聊既野呀..不過好開心呀..好搞野呀佢..岩岩同soso佢傾msn呀..佢話佢同果個靚女書記傾sms呀..講時講呀..果個靚女書記右真係幾靚女架..屋住岩岩打左俾呀樹b佢呀..佢呀哥聽..話佢好似訓左呀..緊住打佢手提..發覺佢真係訓左呀..就自己咁呆呆地咁係到打日記啦..緊住出面d風吹入黎..好舒適呀..唔知點解有一種好正既feel呀....今日打住咁多次啦..希望d時間過得快d啦.. |