今日話乜鬼野fun day喎..所以今日成日都唔多洗上堂..不過都係上左兩堂囉...緊住係到玩..叫我地講英文學d細路學英文喎..講乜呀..我地自己d英文都講得唔好架啦..仲學佢地喎..算啦..今日唔洗上堂都好架啦..緊住上中文果陣..個miss話我默書默得好喎..默默默..默乜鬼野呀..默右默得多個人..功課已經多架啦..仲要默默默..默鬼默馬咩..真係好小小憎個miss呀..緊住咪右係同呀樹佢傾電話..不過傾之前走左佢訓..發覺依家成日都係到訓呀..訓得好舒適呀....訓醒左..同呀樹佢傾電話呀..呀樹b你要努力呀..知唔知呀..記得係要講個個係呀風唔係xx呀..唔係我講埋你個個軒軒出黎架..
|