岩岩同呀樹b佢傾完電話呀...好開心呀...緊住岩岩小娃子佢打過黎俾我...原來係問我有咩功課..呠呠..算啦..
唔緊啦..我好人..同左佢講>< 呀樹佢好似日日都有野煩廿..所以我會同佢一齊煩架..呀樹我同你係fd黎架..
咩都一定要同我講呀..知冇呀..唔係放係個心到..自己一個係煩呀..我地一齊煩咪仲好..
唔知一陣野晚個時會發生d咩事呢..不過算啦..信其自然啦..係咪...
緊住呀樹佢俾左個公仔網我呀..d公仔好得意架..好似咩都有咁架..一陣放d公仔上去msn先... {"sony"貓萬歲]\\}
|