今天..都是下雨呀..發覺今天我和今天的天氣一樣都是下雨呀..
今日好鬼"囉"臭呀..上P.E.個陣..個死人呀sir要我地做個個唔知咩啦下(因為我都唔識打呀)..我地唔識做呀..都唔想做ja..佢係到要叫我地做呀..佢仲話做唔都唔好食飯喎..車..理你咩..最後咪右係俾..li件都唔"囉"
放學個陣都係"囉"呀..個死"細文"話落雨喎..所以叫d人著個件咁既'鴨仔衣"喎.緊住我整唔麵去後面喎..緊住我就令左去後斫講話屌..原本條副校係我後面呀..嘩..個時.唔知點好呀..我就話..整唔到呀..緊住條副校就話我幫你啦...嘩..佢一定係聽到架..佢係到扮聽唔到ja..個時發覺自己右臭多左次啦..li件都唔臭架啦..最臭個件唔講得呀..呀樹..想知就打俾我啦..係關呀風事架..(係我地講緊個個呀風呀)因為唔想俾呀某某人知呀......最臭個件就係係坐馬鐵個陣呀...算啦..唔好講啦...
今日兩個小息都去左睇果細路呀..個細路好得意呀..放學個陣右見到佢呀..好得意好得意..嘻嘻..唔知呀娃有冇去搵個細路呢..第一個小息個陣..佢落左去喎..緊住我俾見到佢呀..緊住我就抱住佢啦..佢個樣好似好無奈咁呀...算啦..一陣打俾呀樹佢呀..同佢講講講呀..我要同佢傾"覺"家大事呀...嘻嘻..今日就係咁多啦
|