今天的天氣好靚呀..希望明天都一樣∼
今日考英文呀..嘻嘻..今日俾我發現左d野..係呀某某人果到搵到架..嘻嘻..真係驚天大發現呀..好發現唔發現咁都俾我發現左..咁咪低佢囉..算啦..都冇咩事啦..不過真係好似佢d字呀..一番到屋企就見到我表姐係屋企到呀..我知佢應該想問我點解咁早番架啦..不過佢未講之前我已經答左啦..緊住發覺我表哥開左部機喎...我緊係行埋去玩啦..玩左陣..我走開左啦..緊住我表姐睇到郭機開左就關左佢啦..仲收埋左個滑鼠喎...不過我緊係知個滑鼠係邊啦..嘻嘻..俾我拎番出黎..打日記個陣..我表哥冇啦啦番黎喎..我就好快咁關左郭機啦..緊住我就走左去訓啦..訓醒左我表哥就叫我幫佢玩li個卡巴拉島..我一玩就識啦..緊住佢就走左去訓啦..我緊住渣渣林..打日記啦..打完日記就去左玩卡巴拉島啦..緊住我打左俾呀樹佢呀..呀樹佢都話佢玩卡巴拉島呀..好啦咁一齊玩啦..都幾好玩架..唔錯唔錯呀..聽日考數學同中默喎..不過我應該識架啦..不過一陣都要溫下呀..唔係真係唔多識啦..今日就係咁多啦..冇乜啦..隻寵唔知幾時大呢!? |