今天已經是二號了..開始..離開..永別..離開也是好的..希望痛苦也快點離開吧..
今日右唔知神早留留起左身呀..今日同前幾日一樣都係好鬼熱呀..聽日就要番學啦..聽日到要考埋最後一科啦..不過考完就放假啦..真係好呀..今日唔打得咁多住啦...
今日都係唔想番去教會呀..所以就自己一個人係屋企到"發臭"啦..今日打左俾呀樹呀..我成日都係到講我知我知我知..緊住呀樹佢問我..我知咩呀..我就同佢講我知囉..緊住冇傾啦..呀樹佢去左屯門呀..緊住我就打左俾呀Reg佢啦..佢仲未起身呀..個陣係1點幾呀..原本佢打機打到伉朝早7點幾呀..緊住我就唔右佢訓啦..佢一定係訓到成隻豬咁啦.唔洗講都知呀..今日我想開機個陣..原本我表姐佢轉左密碼呀..搞到我冇得玩啦..算囉..唔玩啦..緊住依家有個人上緊黎呀..係我姑媽d親戚呀..是但咁打日記啦..過多幾日可能打唔到日記啦..可能我會番大陸呀..唔該呀機你日日放d歌詞上黎呀....唔知你睇唔睇到呢..不過一陣同你講都知啦..是但啦..就咁啦..唔打啦..
|