今天是本月的最後一天了..那件事都已經過了好耐了..真的希望我能快點忘記他了..腦海中的影像都已經差不多忘記了
今日考數學呀..有小小唔識啦..我覺得我一定拎唔到a呀..死啦..都唔知點啦..唉..
今日放番個陣同呀湞佢一齊去左m記到食野呀..緊住就黎食完..想走個陣..我係m記到望出去..緊住見到呀淩佢呀..(係小娃子個家姐呀)不過佢個名..唔知係咪咁打呢..是但啦..緊住..佢見唔到我喎..我係佢後面..佢一直都見唔到我呀...不過佢既"陳健健"見到我喎..緊住我緊係令轉佢後面啦..緊住佢都係見我唔到呀..嘻嘻..
緊住屋企屋企就上左msn啦..見到呀Reg佢on喎..個衰人..今日唔洗番學喎..哼..右唔同我講呀..佢仲要好串咁同我講..你唔問我點講呀(係佢講架)..咁都得..算囉..個時發覺自己"囉"左呀..呠呠..算啦..唔你係講啦..緊住我問佢有冇玩卡巴拉島..佢話冇喎..我仲記得呀Moon佢話卡巴拉腦喎..我明明係講話卡巴拉島架..嘻嘻..呀Moon記住啦..唔係卡巴拉腦呀..緊住岩岩打左俾呀樹..緊住呀樹佢冇聽呀..緊住12點幾個陣..佢打番俾我喎..佢話佢係"次"所呀..緊住我Li邊右勁嘈喎..緊住我地就冇傾啦..唔知呀樹佢一陣會唔會打俾我呢....依家好掛住呀Reg啦..呀樹啦..呀Moon啦..小娃子啦..SoSo啦..等等..仲有一個架..唔知呀樹知唔知我掛住邊個呢..
今日我表姐啦表哥啦同埋姑媽佢地幾個番大陸呀..嘻嘻..大表姐佢右要番工喎..嘻嘻..Li幾日都會有可能可以打"足"成日機呀..哈哈哈哈..首Kiss Goodbye好好聽呀..不過放唔到上黎呀..好好聽架..慘慘呀..算啦..今日就係咁多啦..冇乜事啦 |