[//"要是不愛我的話 請不要把我留住!~}\\
                            
ihp0204
暱稱: 丫PinK~曉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
6.2
5.31
5.27
5.14
5.11
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
白雪雪
メロメロパーク
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 15
今日人氣: 0
累積人氣: 2096
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天


4.1 愉快 分類: 未分類

  三月很快就過去了..所以一切的事也可以淡忘了..真的希望我能快一點忘記他啦..不過我是否真的可以忘記他嗎!?

4月的第一天...是一個新一開始..今日係愚人節呀..今日去冇出街呀..我9點幾就起左身啦..不過我相信小娃子佢一定未起身啦..嘻嘻(偷笑中)講下笑ja..小娃子唔好嬲呀..今日起左身幾冇去打機呀..今日我真係乖啦..今日好鬼熱呀..因為琴晚我表姐佢借左隻Touch番黎所以我食完lunch就係到睇啦..都幾好睇呀..真係有小小想喊呀..不過有時真係有小小分唔到邊個係和也邊個係達也呀....和也佢好慘呀..不過佢兩兄弟勁似樣呀..似到十足呀..緊住睇完..我打左俾呀樹佢呀..同呀樹佢傾左陣呀..咪右係傾個d..得我同呀樹佢知架ja..冇人知冇人知..唔講得架..今日我大表姐佢到係屋企喎..不過佢同我地食完野就走左啦..佢好似話佢去番工喎..嘻嘻..咁咪好囉..屋企右小一個人啦..不過佢今晚咪右係會番黎..一陣我表姐佢都出去呀..真係希望我可以見到我隻寵長大成人.呀..唔係呀係長大成寵呀..今日好想整古人呀..睇完Touch就聽歌個陣..睇到有首Touch既歌呀..好好聽呀..不過好可惜放唔都上黎..俾大家聽呀..算啦..唔知我考試會考成點呢..唔知今次常識難唔難呢!?算啦..命運就係命運..個天要你係咪都冇計架..只好等待下一秒既來臨啦........

2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天


3.31 開心 分類: 未分類

  今天是本月的最後一天了..那件事都已經過了好耐了..真的希望我能快點忘記他了..腦海中的影像都已經差不多忘記了

  今日考數學呀..有小小唔識啦..我覺得我一定拎唔到a呀..死啦..都唔知點啦..唉..

  今日放番個陣同呀湞佢一齊去左m記到食野呀..緊住就黎食完..想走個陣..我係m記到望出去..緊住見到呀淩佢呀..(係小娃子個家姐呀)不過佢個名..唔知係咪咁打呢..是但啦..緊住..佢見唔到我喎..我係佢後面..佢一直都見唔到我呀...不過佢既"陳健健"見到我喎..緊住我緊係令轉佢後面啦..緊住佢都係見我唔到呀..嘻嘻..

   緊住屋企屋企就上左msn啦..見到呀Reg佢on喎..個衰人..今日唔洗番學喎..哼..右唔同我講呀..佢仲要好串咁同我講..你唔問我點講呀(係佢講架)..咁都得..算囉..個時發覺自己"囉"左呀..呠呠..算啦..唔你係講啦..緊住我問佢有冇玩卡巴拉島..佢話冇喎..我仲記得呀Moon佢話卡巴拉腦喎..我明明係講話卡巴拉島架..嘻嘻..呀Moon記住啦..唔係卡巴拉腦呀..緊住岩岩打左俾呀樹..緊住呀樹佢冇聽呀..緊住12點幾個陣..佢打番俾我喎..佢話佢係"次"所呀..緊住我Li邊右勁嘈喎..緊住我地就冇傾啦..唔知呀樹佢一陣會唔會打俾我呢....依家好掛住呀Reg啦..呀樹啦..呀Moon啦..小娃子啦..SoSo啦..等等..仲有一個架..唔知呀樹知唔知我掛住邊個呢..

     今日我表姐啦表哥啦同埋姑媽佢地幾個番大陸呀..嘻嘻..大表姐佢右要番工喎..嘻嘻..Li幾日都會有可能可以打"足"成日機呀..哈哈哈哈..首Kiss Goodbye好好聽呀..不過放唔到上黎呀..好好聽架..慘慘呀..算啦..今日就係咁多啦..冇乜事啦