今天熱得很了..我差不多熱死啦..希望我能夠忘記他啦..為什麼我天天都會想起他的呢!?
今日係兒童節呀..不過都唔會有人送禮物俾我架啦..同你地講一件好無聊既野呀..我本身知到左部機個密碼喎..緊住我屋企人佢地右知我知喎..緊住改左個密碼啦..緊住琴晚右俾我知番啦..你地話佢地係咪蠢呀..不過今日我要番大陸啦..要番去啦..真係開心呀..不過依家仲係著住套校服呀..算啦..我就走啦..所以唔打咁多啦..唔知呀Reg佢會唔會掛住我呢..希望我寵佢會聽呀樹話啦..乖呀..
希望覺位朋友仔會祝我好運啦!88啦..我會掛住你地架啦 |