|
|

2007 年 5 月 2 日 星期三  |
| 生日哇’ |
分類: 未分類 |
今天10分快樂
很多謝小高*葉葉&謙謙的禮物
包及跟我說生日快樂的人*V*
第1位’米米
第2位’寶寶
第3位’wing A
哈哈哈哈哈哈哈哈=]
放學等公仔,,成0600先走
同波波公仔食M記
食完佢走左-V-有點兒那個
番到HOME
媽咪買左蛋糕 煮左好多好多
遲d出去同衛衛食野
今天心情十分好好好好好好好好好不過也有點-33333-
因為波先生................不過算na,,,佢都唔想滴
心情有點失落=]
|
|
|

2007 年 5 月 1 日 星期二  |
蝴蝶灣*  |
分類: 未分類 |
今朝九點幾起左身*=]
同波波傾電話 佢上泥我屋企接我
好快咁出左門口 唔記得攞D好緊要既野
番番去攞`行到11111半
/0\ 忘記攞手提
波波幫我返去攞手提'我繼續行
看著他的背影’真的令我10分感動*
在天耀輕鐵站好不容易才等齊人
小丸 波波 吳欣 公仔 黃梓 超人 楊楊 勝勝 肥君 牙公 小優
豪豪 肥仔{09:00去左霸爐}
石石 游游 {遲d泥}
去到有1班人落水 1班人燒
我比牙公推左落去水\ /
後尾 波波黃梓......1大班麻甩佬除左33落水*0*
哈哈哈哈哈哈哈哈 在中段有11111班信義和平既泥探我地
公仔1落到水攬住我唔放
*V*玩到0630走人
落B仔```````
0930返到HOME
相相,,,,明天POPOPO
今天很快樂`只因有你們=]
|
|
|

2007 年 4 月 30 日 星期一  |
| 今天的我*10分快樂=} |
分類: 未分類 |
我很快樂`亦很滿足*
活在忠孝社 活在伊湯中 活在二忠
也有值得我快樂滴
我有1班很疼我的朋友
很疼我的老師
很疼我的小王子
尤其在生日前席`我特別能夠感受=}
回想起上年,,那個充滿驚喜的生日
我1o分幸福 KAKAKA
明天便是他們為我搞的BBQ
10分期待呢’!
多謝超人記得我生日
多謝寶貝們的祝賀
多謝謙謙的細心
多謝高進的,,,,,,呵呵
寶貝們’留下CM吧*}
親愛的凖備好禮物沒有?!!
KAKAKA*V*
|
|
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 38 | »
|