iws520
暱稱: 沁沁`]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2009-09-19
2009-09-14
2009-09-08
2009-08-25
2009-08-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 112
留言總數: 405
今日人氣: 11
累積人氣: 8993

 

2007 年 4 月 8 日  星期日   晴天


回來了=] 分類: 未分類

9時起牀了

打機打機打機打機*V*

10點幾出門口,,,去鑽石山拜公公

好少人``公公其實還滿英俊的

拜完之後去左行街街{{荷里活廣場

去左睇電話``{唉!諗番起我跌左果2部.. . 真PK\  /

之後去左睇公仔. . . /  \'' ' '媽咪唔比買

有個好得意既厠所牌

 

500回程

PO`先生,,回來了

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

*V*' ''' ' '

 

 

 

 

 
發表時間:2007-04-08 07:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
睇xg啦;我打xg多d咖^_^
www.xanga.com/bonnie_sweet


 

2007 年 4 月 7 日  星期六   晴天


-V- -v- -v- -v- -v -```` 分類: 未分類

落淚都需要避忌
連情緒崩潰亦怕騷擾你
如何掉眼淚 讓哭找不到根據

 

 

1100am 陪公仔返學校

跟住同小舞傾左好耐,,傾左好多野.............

終於都哭了`!!!!!

自已去左扭蛋

超可愛!!!!!!!!!!*V*

去左商務``````````

等等等等等等等等等等等等等等等等等

0100``公仔出來了,,,,,,,,有人陪我LU

去左M記___________

返HOME打機機機機機機機機機機

預計晚上外出!!!

 

 

 

 

 


 

發表時間:2007-04-07 06:11 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
睇xg啦;我打xg多d咖^_^
www.xanga.com/bonnie_sweet


 

2007 年 4 月 6 日  星期五   晴天


情不必太深 若能不執著你 分類: 未分類

如不可相愛  記住已足夠
從不必追究  有沒有以後
不再一對  為何需要理由
不要再麻木挽留  談一生戀愛
世上太罕有  能抽空想我
那就當我是生命大成就
當初所有  未可擁有
但你記得我也就夠 *

 

今天大概是適應了`沒昨天那麼掛念

大部份時間也在家作講稿

同德德傾MSN. . . .

四時多和家姐出了元朗

七時多獨自回家

哈`’]扭左隻公仔  史迪仔*

是莊龍最好’=]

呵呵呵呵呵呵呵

THX 

挑`小王子 我唔再打比你架Na

同你d女仔傾飽佢 \   /

*-3-再掛念你又如何,,,也不過白費!

 

 

 



發表時間:2007-04-06 08:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
睇xg啦;我打xg多d咖^_^
www.xanga.com/bonnie_sweet