iws520
暱稱: 沁沁`]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2009-09-19
2009-09-14
2009-09-08
2009-08-25
2009-08-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 112
留言總數: 405
今日人氣: 9
累積人氣: 8991

 

2007 年 3 月 25 日  星期日   陰天


太多人需要你的溫暖=[ 分類: 未分類

昨天沒打日記`        太累了,,,

早上八時四十五分出門

九時多到了足球場

很熱唷!!!!!!!!!!!!!-VVVVVVVVV-

9時多開波______________

慘敗  7:0  -333-

10時多完場.........

同公仔謙豬翁翁宇宇周圍行行行行行行行

跟住佢地去AIA

KAKA有公仔收收收收收收收收收收收收*V*

哈=]豬謙你欠我的

同公仔食左d野

跟住去搵瑩瑩

後尾芯芯+其他人泥埋

買燒野食d野

共300多

再去瑩瑩屋企天台燒野食

程b唔識泥*

我出去接佢佢佢

*V*好多狗狗狗狗狗狗狗狗狗狗狗狗狗

哈`=]始終是她們最疼我最保護我

5時多走了了了了了

去搵公仔

買左介子^^

開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心*v*

行左陣    {{{{{{{{{{{{{{{{{{{{好痛

8時正   番屋企

洗白白  〃同波波傾電話

看到******

*-*想哭

我點解會咁樣

我都唔知

明明是以往的事_________________________________________

 

 

 

 

 

 

發表時間:2007-03-25 09:53 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
睇xg啦;我打xg多d咖^_^
www.xanga.com/bonnie_sweet


 

2007 年 3 月 24 日  星期六   晴天


誰人像你如此的傻,,待我這般的好``* 分類: 未分類

今天充實中有點快樂..快樂得有點內疚

830 醒左Lu''  唔制我要繼續係張床到> <''

1030 黃先生打泥先彈起身洗頭________*V*

怎麼辨????!自覺很依賴..-333333-

1:20出門口__________黃先生陪我返

0200~0500玩電腦`試3`排戲

黃先生接我放學_________}

對唔住!!!因為壁佈的事情忽略了你 =[

對不起!!!今天沒有時間陪你-3333333-

0715送公仔番homeeeeee

獨自乘小巴到元朗

又同舅父食飯____講大道理-口-''

0100回到家

[[怎可能拋下你?!哪有理由令我變心=]]

 

 

 

 

 

發表時間:2007-03-24 01:29 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
睇xg啦;我打xg多d咖^_^
www.xanga.com/bonnie_sweet


 

2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天


多得你的深愛`以後離開悲衰={ 驚訝 分類: 未分類

今天仍然快樂____生活快樂得有點..可怕????!

只怕有1天傷害來了`被縱壞的我會不適應

早上〝如常1樣

今天,,,十萬個悶-VVVVVvvv-

整天也在禮堂,,唱唱唱唱唱唱唱唱唱

眼訓 -o-''}}

HAHAHA波波係歡樂合唱團*v*笑死我

今天有血光之災=3=

放學..’如常

哈''=]]  黃先生 你好失敗丫

KAKAKAKA

生病了 -3333333-

討厭厭厭厭厭厭厭厭`}}

 

 

 

發表時間:2007-03-22 10:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
睇xg啦;我打xg多d咖^_^
www.xanga.com/bonnie_sweet