|
|

2007 年 3 月 25 日 星期日  |
| 太多人需要你的溫暖=[ |
分類: 未分類 |
昨天沒打日記` 太累了,,,
早上八時四十五分出門
九時多到了足球場
很熱唷!!!!!!!!!!!!!-VVVVVVVVV-
9時多開波______________
慘敗 7:0 -333-
10時多完場.........
同公仔謙豬翁翁宇宇周圍行行行行行行行
跟住佢地去AIA
KAKA有公仔收收收收收收收收收收收收*V*
哈=]豬謙你欠我的
同公仔食左d野
跟住去搵瑩瑩
後尾芯芯+其他人泥埋
買燒野食d野
共300多
再去瑩瑩屋企天台燒野食
程b唔識泥*
我出去接佢佢佢
*V*好多狗狗狗狗狗狗狗狗狗狗狗狗狗
哈`=]始終是她們最疼我最保護我
5時多走了了了了了
去搵公仔
買左介子^^
開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心*v*
行左陣 {{{{{{{{{{{{{{{{{{{{好痛
8時正 番屋企
洗白白 〃同波波傾電話
看到******
*-*想哭
我點解會咁樣
我都唔知
明明是以往的事_________________________________________
|
|
|

2007 年 3 月 24 日 星期六  |
| 誰人像你如此的傻,,待我這般的好``* |
分類: 未分類 |
|
今天充實中有點快樂..快樂得有點內疚
830 醒左Lu'' 唔制我要繼續係張床到> <''
1030 黃先生打泥先彈起身洗頭________*V*
怎麼辨????!自覺很依賴..-333333-
1:20出門口__________黃先生陪我返
0200~0500玩電腦`試3`排戲
黃先生接我放學_________}
對唔住!!!因為壁佈的事情忽略了你 =[
對不起!!!今天沒有時間陪你-3333333-
0715送公仔番homeeeeee
獨自乘小巴到元朗
又同舅父食飯____講大道理-口-''
0100回到家
[[怎可能拋下你?!哪有理由令我變心=]]
|
|
|

2007 年 3 月 22 日 星期四  |
多得你的深愛`以後離開悲衰={  |
分類: 未分類 |
今天仍然快樂____生活快樂得有點..可怕????!
只怕有1天傷害來了`被縱壞的我會不適應
早上〝如常1樣
今天,,,十萬個悶-VVVVVvvv-
整天也在禮堂,,唱唱唱唱唱唱唱唱唱
眼訓 -o-''}}
HAHAHA波波係歡樂合唱團*v*笑死我
今天有血光之災=3=
放學..’如常
哈''=]] 黃先生 你好失敗丫
KAKAKAKA
生病了 -3333333-
討厭厭厭厭厭厭厭厭`}}
|
|
|
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | »
|