|
|

2007 年 4 月 21 日 星期六  |
| *V*‵ |
分類: 未分類 |
今日同優優去睇刺青}*V*
10分無聊-333333-
睇完去左食許留山
行左陣****
搭bUs回天水圍
跟住行臭河見倒Eric
臭男人1個 挑
送完優優優優優優優回家
我也搭的的回家
{{`````````今天和優b談了許多
|
|
|

2007 年 4 月 20 日 星期五  |
| 2個月安全渡過*V* |
分類: 未分類 |
怎麼這麼快便2個月了
安全的渡過*V*
哈,,''’}....
有個1和平既小朋友幫我攞雪糕
真的傻````
呵呵呵呵呵呵呵 放假了
10分高興
很多功課唷 / \ |
|
|

2007 年 4 月 18 日 星期三  |
| 10萬個悶` |
分類: 未分類 |
今朝同波波番`
魚,,,,,,,,,,悶死我na
FUCK'''}\/
想訓又冇得訓
想食又冇得食
-3-''''''''''''''''''''}幸好有sMs’
震死d傻仔
呵*!!!
波波波波波波送完我番歸
我出左北江
買左件33
|
|
|
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | »
|