波`波`波`波`波`波`*v*
哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈 哈=]好開心唷!!!波波呢幾日在大陸打左好多次比我
長途貴死佢..呵呵呵呵呵,,,佢話佢聽番泥na=]wakaka....唔洗剩係聽佢把聲na,,,,,,,,,
好掛好掛好掛好掛好掛好掛好掛住佢 TUT
********************************************************
尋日`
見番雯雯.....識了9年的老朋友,,,,
hahahaahahahahahahhahaha...
大家也比中一時成熟了!〝在元朗的某公圍坐...聊天...
談了許多感情事,,,,, 爆笑!
男生真的,,,,, 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!
晚上和媽媽在北江共渡午餐`
看見巫巫在我身旁擦身而過=`想起了許多事,,,,,,,
-----------------------------------------------------------------------------
今日*
早早起了牀
上了媽媽的公司*]11;15AM坐車車出沙田
約了恩恩...................................吃LUNcH
再搭士士去博物管*}
五時便走
乘巴士到銀座*找家姐-V-
食壽司`!
再過北江買33、裙、、、、、、、、
今天的我好快樂
|