|
|
|
音樂播放
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
月曆
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
最新5篇日誌列表
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
最近留言列表 |
|
最近三個月尚無任何留言
|
|
|
|
|
|
|
|
日誌分類列表 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
好友列表 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
外連列表 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2007 年 6 月 5 日 星期二 / 晴天
/ 又再見面啦................St. Paul Hospital
|
|
又是炎熱的一天, 6月初天氣已去到成33度了, 嘩!!!到8月的時候, 相信已熱死咗...........
我終於今天下午book咗去照膀胱鏡,由於都係即做完即走, 所以叫老公冇需請假陪我, 就由我自己獨自去. 係公司隨便食咗個飽,就出發去St.Paul hospital了, 由公司出發去醫院, 路程唔遠, 但天氣實在太熱喇, 連我好小出汗的人, 行到醫院已汗流浹背, 諗番我只是20分鐘路程已經弄成這樣子, 難為老公每天都要係烈日當空之下工作,真係愈來愈感受到他的辛勞了, 在個一刻心想要對佢更好一點.(但只限在個刻........哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!! )
去到醫院,辦理一般手續, 量血壓,體溫後, 就要瞓係度等醫生嚟行刑, 幸好今次林醫生都冇遲到, 唔駛我呆等咁耐, 除咗開頭放鏡時有點痛同埋要抽我細胞組織時就好痛外,照鏡過程總算順利, 檢查初部結果都係膀胱炎, 但為何食了幾次抗生素都唔得, 到而家重係個謎, 要等埋細胞組織化驗結果, 先再確定, 醫生唯有再開另外一隻抗生素俾我試, 希望今次真係有效啦, 如果唔係, 我就嚟食齊所有牌子抗生素了 ..............報告會在星期六有.................
原來痛苦還未結束, 返到屋企要去小便時, 邊痛邊去個種感覺, 係好好好.............痛, 雖然醫生一早已話我知, 做完後小便會出血, 但佢冇話我知係咁痛, 好慘............... , 幸好只是捱一晚唶.
感謝主!!保守我檢查過程順利!!!!
感謝主!!保守我檢查結果只是膀胱炎!!!
感謝主!!昨晚在靈修中, 你給我應許和支持, 使我有主賜的能力去面對!!!!
你不要害怕, 因為我與你同在 ; 不要驚惶, 因為我是你的神.
我必堅固你, 我必幫助你 ; 我必用我公義的右手扶持你. (賽 41:10)
感謝各弟兄姊妹!!有你們為我代禱, 使我力量更大!!!!!!
|
|
|
|
|
|
2007 年 6 月 3 日 星期日 / 晴天
/ 2007-06-03
|
|
今日是星期日, 安息日的日子, 好開心可以返教會崇拜, 我已有2個星期冇返教會崇拜了, 真係有些少掛住.............
林sir一早約好我們今日上完主日學後去飲茶, 分享下去完黃麻布村的感想, 之後我, candice, 金梨和基基 一齊去旺角中心間Neway搵Charles同佢班歌友唱K, 之前已成日聽Charles講佢地唱歌勁掂, 果然聞名不如見面, 個個都係唱家班, 有個Chris唱起歌嚟勁似李克勤, 個Emily又超高音, 重有個叫阿成一樣掂, 連Charles都好得, 相比之下, 我呢d把聲勁難聽, 又五音不全的人, 真係唔好獻醜喇, 梗係坐埋一邊聽佢地唱算吧啦......... 好彩我地有阿金梨和基基頂住, 都唔輸蝕. 後來又嚟多咗一個叫阿蓮的女人, 嘩.........佢重勁, 簡值是徐小鳳上身, 佢又識搞氣氛, 又好笑容, 唔知以為佢登慣台.
其實佢地成班人都好nice, 又好好傾喎,能夠有機會識下佢地, 都相當唔錯.................起碼有免費演唱會聽,而且有咁多歌手唱歌俾你聽喎, 超值...............
晚上約埋我老公同阿麗一齊食晚飯, 跟住趕返屋企睇魔盜王第一集, 但睇到11:00度, 睡魔已急call了, 未睇完已返上床瞓喇 !!!!!!Good night!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
2007 年 5 月 31 日 星期四 / 晴天
/ 心情怪怪的一天
|
|
今日我心情蠻怪怪的, 有小小唔好,但又不是太唔好, 可能始終擔心自己的身體吧!!!! !!!!
係4月中個body check的結果度,基本最重要嘅腸和胃都冇事,但醫生話我可能係膀胱炎,於是俾咗抗生素我食, 但其實直到而家, 我小便唔舒服的問題都冇咩改善, 前日我忍唔住再去睇醫生, 當然佢梗係又想我做內窺鏡檢查啦, 吓!!!!又嚟唔好喇掛, 上次body check已經折磨死我, 加上我上次嘅checking已差不多claim盡我份保險, 問醫生大約又需要幾多錢, 佢話都要萬幾蚊度, 今次真係暈..... , 我同醫生左商量, 右商量, 最後決定再食多次藥先, 睇下點喎...........佢今次俾隻靚藥我咁話, 又話如果真係膀胱炎的話, 食呢隻藥一定好, 咁如果唔好呢??????? 唉!!!!!!!!!!咁就慘喇......不但金錢上損失, 加上又要受皮肉之苦(因今次我唔會住院, 所以醫生話唔會打暈我咁話, 即是我要有知覺咁俾佢攪, 陰公 ), 其實令我擔心係唔知我身體又出現咩問題, 唔係膀胱炎, 會係咩病..................醫生話可能咩肺結核, IMPOSSIBLE 無端端點會有的, 佢話我做完化療後,個人身體會弱喎, 感染咗都唔知, 而且細菌會周圍走, 不過佢又話應該機會好微, 真係咩都佢講哂.......激死人!!!!!!!我睇今次我都避唔到喇,照就照啦......................
神呀!!!!我知我4月個次考驗唔合格,曾經因為未得神的醫治而有埋怨神,對你嘅信心唔夠大, 今次你是不是又嚟考驗我嗎????? 各位兄弟姊妹呀, 請快快為我祈禱吧, 祈求神賜我信心, 在今次事上, 完全交上俾神, 求神的醫治, 感謝主!!!!!感謝大家!!!!!
|
|
|
|
|
|
|