今日星期6,10點就起左身~睇戲!!雖然係有D無聊~但都幾好睇架~
跟住1點幾,綺媚,詠欣,姍姍黎左啦~珈珈話唔黎喎~><"
我地係到玩PS2~無聊呀!!~哈哈~竟然俾姍姍贏左~
跟住,胡彤打黎~佢問我LE點做,當時既佢把聲好似唔多開心咁~
LE我都唔識做呀~教唔到你~sor!
跟住我地四個玩大富翁!!好笑既係姍姍成日入獄~^^
綺媚就成日欠人錢~真係好可憐架~最後佢撐唔住~破左產lu!!
暫時既Jenny係領先緊~之後就行中姍姍塊大地~oh~無左1萬幾~仲有幾張5000^^
最後,數番錢~我係贏家喎!!~
我淨係知綺媚好黑呀><"
跟住就送綺媚番屋企啦~
唉......星期1可能派4科呀~全部主科~死得囉!!除左數學,死哂~><"
------------------------------------------------------------------------------------------
為何我們之間好像陌生了.....不行的!!
不要這種關係,好辛苦!!~
===================================================
今天,我終於感到孤獨了..........
這種寂寞的感覺不好受呀~
若果沒有你............那麼人生好像失去了一種意義....
|