有時候,我的笑,真的代表了我開心嗎??/
今日諗住9點幾起身既,點知好頭痛,鬧鐘響完,我又訓過~
到10點幾,兩個電話打黎啦,嘈醒左我!!~
第一個係詠欣啦~第二個係綺媚~呵,綺媚出左去,但手提打唔通
好啦,我搞下搞下,睇埋衛斯理就出街街啦……
係輕鐵站見到肥lam~><”撞鬼呀,哈,講笑姐…..
之後就搭西鐵去元朗啦….哈哈
跟住就行左陣啦,買左個銀包呀…呵^^Winnie the pooh的…..
之後就一路行行行,今日見到超多Winnie the pooh既野,爆鐘意呀!!
當時人詠欣同綺媚,應該見到我發神經架…哈哈~
唔知點解,今日見到winnie the pooh就勁興奮,愈黎愈爆愛呀>3<”
之後去到一間鋪頭,見到一本Mr.on狗既簿(留意:真係咁讀架)~
見到呢隻公仔,就諗番起她,係卓爾居商場既一間店裡面,好傻咁大叫呢個名
今日,我都好大聲咁講左出黎,有D白痴!!
有D衝動想買俾佢做下個月既生日禮物~唔止呢樣架~
我今日唯一見到xo既一樣野,好靚架~依家既她鐘意xo,我都想俾佢架!!
唉…….都係唔諗,廢事又…………..啦><”
跟住,我地又繼續行啦~唔記得講,我地今日睇左好多部電話!!
哈,綺媚話鐘意果部喎~!!
我呢,就都幾三心兩意下…..
仲未諗到下個月既生日禮物----電話,買邊部好!!!help…
跟住之後我地番番黎屯門啦…..
坐左陣公園….行石春路….救命呀,痛死我啦><”可能有好多病呀我
有個細路女,好輕鬆咁行得好快,擺明串緊我啦><”哈哈
衰綺媚同詠欣,係度笑喎,車…..好叻咩??><”
哈哈…..之後送綺媚番屋企lu~
唉,今日的天氣熱到唔清唔楚呀!!~
夜晚個太陽都大到唔清唔楚呀.係bor,今日13,好接近15~
------------------------------------------------------------------------------------------------
哈哈,今日13號呀,咩日子呢唔知???
聽人講呀,14年前既今日,有個好衰衰既BB係10點50分出世架!!
果個BB,今日14歲生日呀~
雖然我唔知個BB係邊個^^但我都同佢講聲Happy Birthday啦~幾好人!!
我今日諗,憎一個人,點解,我唔會表現出黎既???
事實上,我真係好憎你,係你搞到我咁架…….....
好心你啦,成日係度作野,又唔知自己邊個,作得就作….
都唔明點解果陣會唔信佢架,如果我繼續….既話,今天的我便不會……
跟她亦不會……….也會令到大家如此避忌、害怕……
但我又唔會做出表面,收埋係個心到…..但依然very hate you!!! gold fish
有時候,一個人反常咁笑,發神經,係真心發出定係……
唉,一個人唔開心,係要發洩出黎架….只不過每個人發洩方法唔同…
我選擇左…..大笑!!
我係度諗…..如果我一個係屋企,咩都唔做,淨係坐係度諗野
我好肯定我會喊…….><”
|