▁▂▃▄▅▆▇傻婆*日記▇▆▅▄▃▂▁
★`}-在旁[*陪伴摯友].. 渡幾多春與秋 ﹡互送安慰仍樂透.,!||!|!
jenny217
暱稱: ..°×傻婆*嘉★﹏ icy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
贏左啦.......
攰死我啦......>&l...
久別重逢的日記......
今日生日...............
大日子呀......
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 45
今日人氣: 2
累積人氣: 2136
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 13 日  星期五   晴天


Happy Birthday!!! 愉快 分類: 未分類

有時候,我的笑,真的代表了我開心嗎??/

 

今日諗住9點幾起身既,點知好頭痛,鬧鐘響完,我又訓過~

 

10點幾,兩個電話打黎啦,嘈醒左我!!~

 

第一個係詠欣啦~第二個係綺媚~呵,綺媚出左去,但手提打唔通

 

好啦,我搞下搞下,睇埋衛斯理就出街街啦……

 

係輕鐵站見到肥lam~><”撞鬼呀,哈,講笑姐…..

 

之後就搭西鐵去元朗啦….哈哈

 

跟住就行左陣啦,買左個銀包呀^^Winnie the pooh…..

 

之後就一路行行行,今日見到超多Winnie the pooh既野,爆鐘意呀!!

 

當時人詠欣同綺媚,應該見到我發神經架哈哈~

 

唔知點解,今日見到winnie the pooh就勁興奮,愈黎愈爆愛呀>3<”

 

之後去到一間鋪頭,見到一本Mr.on狗既簿(留意:真係咁讀架)~

 

見到呢隻公仔,就諗番起她,係卓爾居商場既一間店裡面,好傻咁大叫呢個名

 

今日,我都好大聲咁講左出黎,有D白痴!!

 

D衝動想買俾佢做下個月既生日禮物~唔止呢樣架~

 

我今日唯一見到xo既一樣野,好靚架~依家既她鐘意xo,我都想俾佢架!!

 

…….都係唔諗,廢事又…………..><”

 

跟住,我地又繼續行啦~唔記得講,我地今日睇左好多部電話!!

 

哈,綺媚話鐘意果部喎~!!

 

我呢,就都幾三心兩意下…..

 

仲未諗到下個月既生日禮物----電話,買邊部好!!!help…

 

跟住之後我地番番黎屯門啦…..

 

坐左陣公園….行石春路….救命呀,痛死我啦><”可能有好多病呀我

 

有個細路女,好輕鬆咁行得好快,擺明串緊我啦><”哈哈

 

衰綺媚同詠欣,係度笑喎,車…..好叻咩??><”

 

哈哈…..之後送綺媚番屋企lu~

 

唉,今日的天氣熱到唔清唔楚呀!!~

 

夜晚個太陽都大到唔清唔楚呀.bor,今日13,好接近15~

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

哈哈,今日13號呀,咩日子呢唔知???

聽人講呀,14年前既今日,有個好衰衰既BB1050分出世架!!

果個BB,今日14歲生日呀~

雖然我唔知個BB係邊個^^但我都同佢講聲Happy Birthday~幾好人!!

 

 

我今日諗,憎一個人,點解,我唔會表現出黎既???

事實上,我真係好憎你,係你搞到我咁架…….....

好心你啦,成日係度作野,又唔知自己邊個,作得就作….

都唔明點解果陣會唔信佢架,如果我繼續….既話,今天的我便不會……

跟她亦不會……….也會令到大家如此避忌、害怕……

但我又唔會做出表面,收埋係個心到…..但依然very hate you!!!    gold fish

 

 

 

 

有時候,一個人反常咁笑,發神經,係真心發出定係……

唉,一個人唔開心,係要發洩出黎架….只不過每個人發洩方法唔同

 

我選擇左…..大笑!!

我係度諗…..如果我一個係屋企,咩都唔做,淨係坐係度諗野

我好肯定我會喊…….><”