▁▂▃▄▅▆▇傻婆*日記▇▆▅▄▃▂▁
★`}-在旁[*陪伴摯友].. 渡幾多春與秋 ﹡互送安慰仍樂透.,!||!|!
jenny217
暱稱: ..°×傻婆*嘉★﹏ icy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
贏左啦.......
攰死我啦......>&l...
久別重逢的日記......
今日生日...............
大日子呀......
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 45
今日人氣: 4
累積人氣: 2138
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 29 日  星期四   晴天


好失敗呀我><" 感動 分類: 未分類

今朝諗住早D起身,但點知早極都係9點><"

之後搞下,就睇左陣書,then 食野~之後再睇多陣,但睇唔入腦,就執櫃!!=.="

搵番D信出黎,原來都好多下架,最多係馮嘉果D^^真係好多下.....嘻

其次就kathy,molly,珈珈,綺媚,詠欣,中文同陳汗

其實有D野想問molly~但又唔知點問好!!~

算啦.........講番今日D野先~

之後就同詠欣傾左陣電話,佢係度食橙橙,哈,竟然唔溫書!!><"曳曳~

不過綺媚仲曳呀!!~其實本來我地今日諗住去MK,但後來取消~咁應該留番係屋企溫書!!但....我地三個都無乜溫!!

綺媚呀,講咩律政新人王,我聽到佢講栗子新人王架~哈哈!!仲話我講~><"

係呀,今日睇電視,見到林嘉欣,睇緊既你,知唔知咩意思呀呢個名^^嘻

本來今日諗住寫D野,諗果陣就諗左好多,但當拎起支筆,寫寫下,就寫唔出.........sor

跟住同詠欣傾開計,講番31出街既野~媚媚果件事~哈,都係唔講,費是媚媚嬲啦!!^^

仲有講番起今年中秋節出去玩啦,好似過得好快咁,都已經距離左幾個用~咁又半年!!><"

哈,上次中秋節,有個唔係1B既同學係度,大家記得係邊個嗎?

俾D提示大家,果個人拎住個籃球,一路玩捉人,一路打波!!哈,笑屎!!~開估啦,係吳家明!!~==

之後夜晚啦,今日夜左小小開電腦,sor呀~w~

跟住部電腦唔知搞乜,係傾傾下既時候hand機~

then我唔知做咩,流鼻血,驚驚添!!暈暈地~><"搞左好耐!!

部電腦成半個鐘頭都仲hand~激死我啦!!唔制呀~錯過左呀~錯過左........玩電腦......傾icq(某人)hehe~sorry!!

e___今日唔hapi呀><"