1* 今日係幾號:30號呀∼
2* 有心理準備做呢100條未: 梗係有啦,仲哂問既∼(無聊)
3* 最鍾意聽咩歌:呢排就係呀jay D歌∼
4* 你有無潔癖:冇掛∼
5* 鍾意ICQ定MSN多: msn,因為無icq咁易hand,但msn無咩人玩!!我玩msn都係為左...︿︿
6* 用8個字形容你自己依家既心情:唔多舒服,唔多開心
7* 最後一次睇咩戲:好似係龍咁威2呀
8* 住係邊區:地球裡面既好細地方───屯門
9* 最想得到咩: 得到我一個好朋友既原諒!!
10* 曾經愛過最衰既人:唔知呀我都,應該無∼
11* 有無後悔愛過佢:都唔知姐∼
12* 有無想過幾時結婚:am...好難講呢D野
13* 你覺得最可怕既係咩:一大堆螞蟻係一齊,諗起都驚驚
14* 識得最耐既朋友係邊個呢:詠欣,佩珊,趙琳,思茗....
15* 如有識左幾耐:詠欣,佩珊就10年幾啦∼趙琳,思茗就6年啦∼
16* 日記網址係咩:http://blog.qooza.hk/jenny217 (無聊)
17* 最討厭的人或物:無乜既都
18* 屋企電腦係唔係廢既:愈黎愈覺得無用啦部電腦
19* 最想多謝邊個:媽咪,爸爸,某幾個巧朋友仔等等啦
20* 近排有咩令你有好大壓力:考試囉,真係好大壓力呀!!
21* 有無得罪過人:緊係有啦,仲好多下架︿︿
22* 如果有得罪左邊個:am...多數係朋友∼><“sor!!
23* 用咩牌子既筆做功課:無定架!!∼
24* 做呢100條煩唔煩惱呀:煩,俾衰媚媚嘈住叫我快D︿v︿嘻
25* 第一次拍拖係幾時:無bor∼
26* 記咩最叻:考試一定要記,一D好朋友既電話啦...
27* 有無講過粗口:無呀,我咁乖!!︿︿
28* 最討厭咩天氣:冬天呀><“
29* 最鍾意哪細理: 唔知問緊咩?
30* 鍾意男定女:緊係男啦...
31* 支唔支持同性戀:無乜所謂呀,人地有自由架ma∼
32* 最討厭的數字:無咩會討厭!!
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:一定要對我好,有番D風度,專一既∼
34* 有咩秘密唔同人講:唔知呢!!有D秘密都有人知!!
36* 數出你最愛既朋友:(排名不分先後掛)有媚媚,詠欣,周紀,珈珈,胡彤,嘉琪,仲有好多下.....當然梗有趙琳份..
38* 係唔係乖學生:唔係︿︿(簡寫)..唔知係唔係
39* 依家幾歲:13歲呀,過多2個月就14∼
40* 數口叻唔叻:麻麻地咁啦∼
41* 去開邊間超級市場:惠康
42* 你覺得你係咩人:好衰既人
43* 口頭禪係咩:(sor呀∼)nothing to say∼︿︿
44* 怕唔怕黑:小小咁啦
45* 上網多數做咩:玩icq/msn/去人日記板..
46* ICQ no.係咩:334516726
47* 會唔會日日都打日記:唔多會(因為懶...最主要係無時間)
48* 幾度先會開冷氣:睇情況而定
49* 偶像係邊個:楊千嬅,Twins,stephy,Ron等等啦
50* 做左一半啦開唔開心:唔多開心,因為呢條好無聊∼
51* 最喜歡哪一套動畫:多啦A夢算唔算?
52* 細細個個時得唔得意:得意既D人話∼因此成日比人搞∼><“
53* 有D咩古怪既習慣:無bor∼我唔係古怪人點會有古怪習慣><“
54* 覺得自己尚算正常嗎:都算正常架∼不過有時就...尤其同”某D人“一齊玩
55* 做過最LOR既事:唔多記得lu∼衰野唔會記住架!!︿︿
56* 讀咩班:S.2d(唔鐘意呢班!!)
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 考試掛∼
58* ICQ HANG左你會點:發脾4...就唔會既!!
59* 有無呃過最愛既朋友:應該有∼但以後唔會再有!!
60* 最鍾意香港邊一到:到到都幾like下既∼
61* 最鍾意講既單字:【傻】
62* 最討厭咩戀情:好假既唔係出自真心∼
63* 鍾意睇邊一類型既戲:好笑掛∼
64* 鍾意韓國定日本多D:日本
65* 點解鍾意呢個國家:唔知呀,因為..鍾意囉
66* 最怕既動物:有毛毛既野同會飛既野
67* 依家有咩目標:要讀大學∼
68* 最想學習哪一種語言:英文呀∼
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:君比啦∼
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 傻既,梗係...愛情啦!!71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 一時時啦∼
72* 見到咩人會即刻OFFLINE:好小可∼
73* 電視劇值唔值得追:某部份,但呢排唔多睇電視∼
74* 會唔會幫呀媽做家務:緊係...會啦!!我咁乖!!∼
75* 你係屬於被動定主動既人:好難講∼ 唔知架∼
76* 形容你最討厭既人個樣:好黑人憎既∼(我都唔知係邊個)
77* 上網最唔好既地方係咩:怕成日hand,同埋慢!!
78* 有無用BIT TORRENT(即BT):無bor∼
79* 有無想過要整容:no ar∼
80* 覺得自己最令既地方:also no∼
81* 有無界過手:無呀∼ 痴線,D咁87既行為!!
82* 最想養既動物:狗掛∼(但都好驚架)
83* 覺得自己衰唔衰:超..衰呀!!
84* 有無兄弟姊妹: 無,但想要個大過我既,“哥哥姊姊”都無所謂!!︿︿
85* 係唔係淆底怪:當然唔係啦∼
86* 最唔相信邊個:曾經厄過我既人!!∼
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:好無奈咁呆左!!
88* 見過最核突既事:想嘔∼
89* 屋企有無種花:無∼
90* 返學會唔會著冷衫:緊會啦∼
91* 有無鍾意人:無...
92* 最鍾意咩顏色:黃色﹛留意:唔係思想︿︿同天籃!
93* 牙JAY定EDISON靚仔D:jay∼
94* 知唔知道神係咩:知∼
95* 上咩堂先會訓覺:唔會架我∼
96* 覺得你自己係屋企有無自由: 有!!!!
97* 如果你有三個願望你想做咩:1)讀大學 2)我身邊既人要活得快樂啦 3)同埋趙浩琳原諒我,同我做番朋友
98* 最鍾意既運動係咩:打排球,籃球等等啦
99* 塔咩車返學:行路番既∼
100* 眼唔眼訓:唔眼訓,但好想訓,因為個心好累好累...
終於打完lu~^^