▁▂▃▄▅▆▇傻婆*日記▇▆▅▄▃▂▁
★`}-在旁[*陪伴摯友].. 渡幾多春與秋 ﹡互送安慰仍樂透.,!||!|!
jenny217
暱稱: ..°×傻婆*嘉★﹏ icy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
贏左啦.......
攰死我啦......>&l...
久別重逢的日記......
今日生日...............
大日子呀......
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 45
今日人氣: 10
累積人氣: 2180
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 30 日  星期五   晴天


無聊呀我~^^ 愉快 分類: 未分類

1* 今日係幾號:30號呀∼
2*
有心理準備做呢100條未: 梗係有啦,仲哂問既∼(無聊)

 

3* 最鍾意聽咩歌:呢排就係呀jay D歌∼
4*
你有無潔癖:冇掛∼
5*
鍾意ICQMSN多: msn,因為無icq咁易hand,但msn無咩人玩!!我玩msn都係為左...︿︿
6*
8個字形容你自己依家既心情:唔多舒服,唔多開心

 

7* 最後一次睇咩戲:好似係龍咁威2呀 
8*
住係邊區:地球裡面既好細地方───屯門 
9*
最想得到咩: 得到我一個好朋友既原諒!!
10*
曾經愛過最衰既人:唔知呀我都,應該無∼
11*
有無後悔愛過佢:都唔知姐∼
12*
有無想過幾時結婚:am...好難講呢D野
13*
你覺得最可怕既係咩:一大堆螞蟻係一齊,諗起都驚驚 
14*
識得最耐既朋友係邊個呢:詠欣,佩珊,趙琳,思茗....

 

15* 如有識左幾耐:詠欣,佩珊就10年幾啦∼趙琳,思茗就6年啦∼
16*
日記網址係咩:http://blog.qooza.hk/jenny217 (無聊)

 

17* 最討厭的人或物:無乜既都 
18*
屋企電腦係唔係廢既:愈黎愈覺得無用啦部電腦
19*
最想多謝邊個:媽咪,爸爸,某幾個巧朋友仔等等啦

 

20* 近排有咩令你有好大壓力:考試囉,真係好大壓力呀!!
21*
有無得罪過人:緊係有啦,仲好多下架︿︿
22*
如果有得罪左邊個:am...多數係朋友∼><“sor!! 
23*
用咩牌子既筆做功課:無定架!!∼
24*
做呢100條煩唔煩惱呀:煩,俾衰媚媚嘈住叫我快D︿v︿嘻 
25*
第一次拍拖係幾時:無bor∼ 
26*
記咩最叻:考試一定要記,一D好朋友既電話啦...

 

27* 有無講過粗口:無呀,我咁乖!!︿︿ 
28*
最討厭咩天氣:冬天呀><“
29*
最鍾意哪細理: 唔知問緊咩?
30*
鍾意男定女:緊係男啦...

 

31* 支唔支持同性戀:無乜所謂呀,人地有自由架ma∼
32*
最討厭的數字:無咩會討厭!! 
33*
喜歡邊一類型既男性或女性:一定要對我好,有番D風度,專一既∼ 
34*
有咩秘密唔同人講:唔知呢!!有D秘密都有人知!! 
36*
數出你最愛既朋友:(排名不分先後掛)有媚媚,詠欣,周紀,珈珈,胡彤,嘉琪,仲有好多下.....當然梗有趙琳份..
38*
係唔係乖學生:唔係︿︿(簡寫)..唔知係唔係
39*
依家幾歲:13歲呀,過多2個月就14∼

 

40* 數口叻唔叻:麻麻地咁啦∼ 
41*
去開邊間超級市場:惠康

 

 42* 你覺得你係咩人:好衰既人

 

43* 口頭禪係咩:(sor呀∼)nothing to say∼︿︿
44*
怕唔怕黑:小小咁啦

 

45* 上網多數做咩:玩icq/msn/去人日記板.. 
46* ICQ no.
係咩:334516726
47*
會唔會日日都打日記:唔多會(因為懶...最主要係無時間)

 

48* 幾度先會開冷氣:睇情況而定

 

49* 偶像係邊個:楊千嬅,Twins,stephy,Ron等等啦
50*
做左一半啦開唔開心:唔多開心,因為呢條好無聊∼

 

51* 最喜歡哪一套動畫:多啦A夢算唔算?
52*
細細個個時得唔得意:得意既D人話∼因此成日比人搞∼><“

 

53* D咩古怪既習慣:無bor∼我唔係古怪人點會有古怪習慣><“
54*
覺得自己尚算正常嗎:都算正常架∼不過有時就...尤其同”某D人“一齊玩 
55*
做過最LOR既事:唔多記得lu∼衰野唔會記住架!!︿︿
56*
讀咩班:S.2d(唔鐘意呢班!!)
57*
有咩事係你依家既人生轉淚點: 考試掛∼
58* ICQ HANG
左你會點:發脾4...就唔會既!! 
59*
有無呃過最愛既朋友:應該有∼但以後唔會再有!!
60*
最鍾意香港邊一到:到到都幾like下既∼
61*
最鍾意講既單字:【傻】

 

62* 最討厭咩戀情:好假既唔係出自真心∼

 

63* 鍾意睇邊一類型既戲:好笑掛∼ 
64*
鍾意韓國定日本多D日本
65*
點解鍾意呢個國家:唔知呀,因為..鍾意囉
66*
最怕既動物:有毛毛既野同會飛既野 
67*
依家有咩目標:要讀大學∼
68*
最想學習哪一種語言:英文呀∼
69*
你覺得邊一個作家既書最好睇:君比啦∼

 

70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 傻既,梗係...愛情啦!!71* 有無打ICQ N/A MESSAGE 一時時啦∼
72*
見到咩人會即刻OFFLINE好小可∼
73*
電視劇值唔值得追:某部份,但呢排唔多睇電視∼
74*
會唔會幫呀媽做家務:緊係...會啦!!我咁乖!!∼ 
75*
你係屬於被動定主動既人:好難講∼ 唔知架∼
76*
形容你最討厭既人個樣:好黑人憎既∼(我都唔知係邊個) 
77*
上網最唔好既地方係咩:怕成日hand,同埋慢!!
78*
有無用BIT TORRENT(BT)無bor∼
79*
有無想過要整容:no ar∼

 

80* 覺得自己最令既地方:also no∼

 

81* 有無界過手:無呀∼ 痴線,D咁87既行為!!
82*
最想養既動物:狗掛∼(但都好驚架)

 

83* 覺得自己衰唔衰:超..衰呀!!

 

84* 有無兄弟姊妹: 無,但想要個大過我既,“哥哥姊姊”都無所謂!!︿︿
85*
係唔係淆底怪:當然唔係啦∼

 

86* 最唔相信邊個:曾經厄過我既人!!∼
87*
如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:好無奈咁呆左!!

 

88* 見過最核突既事:想嘔∼

 

89* 屋企有無種花:無∼
90*
返學會唔會著冷衫:緊會啦∼
91*
有無鍾意人:無...
92*
最鍾意咩顏色:黃色﹛留意:唔係思想︿︿同天籃! 
93*
JAYEDISON靚仔Djay∼

 

 94* 知唔知道神係咩:知∼
95*
上咩堂先會訓覺:唔會架我∼

 

96* 覺得你自己係屋企有無自由: 有!!!! 
97*
如果你有三個願望你想做咩:1)讀大學 2)我身邊既人要活得快樂啦 3)同埋趙浩琳原諒我,同我做番朋友
98*
最鍾意既運動係咩:打排球,籃球等等啦

 

99* 塔咩車返學:行路番既∼
100*
眼唔眼訓:唔眼訓,但好想訓,因為個心好累好累...

 

終於打完lu~^^