唉…今日第1日考試,都已經好......唔惦!!><"
本來呢,作文都ok既~
但番到屋企傾傾下電話,先記得起原來作文無分paragraph!!失敗呀><"
我淨係知道今日番到學校,種感覺好陌生咁~好驚....驚D咩.......講唔出!!
唉....本來呢,半個鐘作完,就諗住抄多次~
但由於心情問題,我無心機寫多次~
原來人既情緒好緊要架~><"
死啦死啦~都唔知會唔會唔合格架~平時作文都夠差架啦,仲要扣埋分段既分~死得!!
綺媚佢就擔心作左280個字扣分~應該唔會既~就算真係扣,都會唔扣咁多~放心~
今日我又同綺媚傾左1個鐘電話~勁呀!!><"之後就到詠欣~三個傾左半個鐘到~
唉,好無惦,開住電腦黎溫書,實搞下搞下架啦~
點算呀??我好驚,但點解我驚,都完全唔認真去溫書呢~
夠竟係咩搞到我咁~我諗緊咩呀???救命呀~
今次考試唔死都唔得啦~退步呢樣野,已經降臨係我身上啦!!~
成個下晝,我溫左2個鐘頭書都....無呀><"
可唔可以搵人鬧下我,管下我呀????????
一打開本書,個腦塞左,咩都記唔到!!~隻手唔受控制!~
--------------------------------------------------------------------------
睇黎我真係變左好多~變得懶左,貪玩,情緒化,好多野諗~
每日都係電腦...電話...同埋電視!!
遲早再係咁落去,唔死都無用lu~
Help~而家既我再唔係以前既我~
|