今日要番學校補課,番到去見到珈珈,同佢傾計,又去左新翼睇人打波
點解點解點解會咁?
之後上堂,D野唔多明,跟住放學,落到操場,豬肉鬆,牛肉鬆發生"大"戰!!
跟住真係發生左件大事
就係謝健朗暈低左,果刻我好驚,我同綺媚都覺得佢好慘!!~
我之後諗左樣野,如果人失憶會點,有時我都好想失憶,至起碼唔會好似依家咁......
跟住同寶華,肥怡打波,失敗的我,無乜點入,依家發覺我好唔惦><"help
番到屋企,做左陣功課咁啦~開電腦聽歌.....聽到有D感觸!!
跟住就出左去,臨出去前,有人add我,搞到唔多想off,真唔合時呀!!
之後夜晚發生左件好可愛既事,詠欣,可?^^嘻嘻
呢件事就係........怕綺媚鬧我,但要同大家分享!!
有個傻豬,無糖糖食,喊呀^^開玩笑!!
我同詠欣決定聽日請個傻豬食糖,嘻嘻.....
番到屋企,同過幾個人傾電話,哈,笑死~幾傻婆!!好開心~
-----------------------------------------------------------------------------
你的不快樂,造成我的心痛~別這樣!!
|