算啦,今日唔整密碼啦~
講番尋日夜晚就熄機果陣先~
我開Winnie個日記,爆開心呀>v<"哈哈~開到啦!!
原來佢星期1都係學界賽,姐係可能見到佢啦~Yeah!!
依家好鐘意XO,見到佢個板係XO,好鐘意~
但係我諗最鐘意既都係Winnie the pooh~因為回憶太多~
話咁快,Winnie嬲左我1年半~話多唔多,話少唔少,呢年幾,對我黎講,係好辛苦~
係無時無刻,都想佢原諒我~我好憎6年級既畢業營呀><"
我諗過啦,發覺原來朋友好重要,當失去左好友既感受係難受得好緊要~
所以我應承所有人,以後都對我既朋友仔好~不再令佢地為左我唔開心!!
----------------------------------------------------------------------------
今朝9點幾起身,凍左好多呀><"
之後睇左陣電視,做左陣功課~
決定開電腦打日記~我諗我由聽日起,唔再成日開電腦~
但我會少左好多玩既時間~唔捨得呀><"
可能每日抽少少時間黎打日記啦~
之後我就溫"水香口膠"啦,好長呀=.=
同meimei傾左一陣電話~
meimei決定星期1唔去校際陸運會~
其實星期5果日陸運會,我都唔想去,但係又想玩喎~
不過兩日都去總共會少左4堂中文,無左好多筆記><"
究竟去定唔去呢???????????煩煩煩!!
I hope to see Winnie on Monday~
下午同綺媚,詠欣出街啦~首先去左library借書~
跟住發生左件........好搞野既事~
咁途中有人派傳單,咁好平常姐~
好笑既係有一個人派左5張同款既俾meimei~我仲勁~
佢派左14張俾我,無奈==佢想收工,都唔使一個人派咁多張架~
唉,依家D人真係.........勁~
因為呢件事,搞到我地3個笑到肚都痛埋~
跟住我地見到馮嘉,厲害既詠欣好激動好大聲咁叫左句"嘩,馮嘉呀"驚死人聽唔到~^^
之後就行左陣,我買左件33啦~
跟住去左置樂,then諗去花園,聰明既人就會知我諗咩!!除非睇緊既你唔聰明啦~

之後過左陣,行到天橋,又發生左件有趣的事~等我同大家分享下啦~
綺媚突然講"呀,我想食碗仔,呀唔係,係碗仔面,呀都唔係,係碗仔翅"
大家發唔發覺呢句野講左咁兩次,都係錯~
第1,乜碗仔食得既咩?第2,乜有碗仔面呢樣野既呢~
睇下我地既綺媚幾叻叻~
呢句野,笑到我同詠欣企唔穩~厲害~
聰明既你,睇唔睇得明我寫緊咩~唔明既話,問下當時人!!姐係好勁既綺媚/我都得!!
夜晚,激死我啦,科學果個網,打唔到問題><"點解會咁??
要麻煩kaki幫我打~thxthx~^^
聽朝要好早起身,凍死我啦><"
仲要係果度坐成日,有時諗諗下,唔想去~
綺媚就正啦,聽日唔去~><"搞到我真係唔想去,可惜..........我唔得!!
-----------------------------------------------------------------------------
永遠等待著你的原諒,這生也認定你是最重要。 *琳*
|