今日Day 4~我發覺呢,我愈黎愈成日呢..........
早上閱報~悶悶地咁啦!!
之後兩堂中文~竟然欠做書~唉......好采都好多人陪呀~
連副主席都係無做!!哈哈~^^(唔係笑佢)
跟住練詩啦,好想笑呀~又忍唔到,鄺曉君係我每句講1果陣,笑~
搞到我又笑,之後羅家欣又笑,陳穎彤又笑,吳悅婷又笑~最衰都係佢呀~哈哈!!^^
之後數學堂,無聊呀~
跟住IS~俾人讀名話做得好,無奈!!可惜,有人摺左兩左角,都無名讀~^^
之後派剪報簿啦~激死我啦,死人吳家明,玩我!!~搞到我好興~
又話唔知剪報簿係邊,後來搵番,又叫我抽邊本係~
我仲傻到陪佢企係門口到玩!!~之後俾麥sir叫到,那那聲番位!!=v=
之後英文堂啦~上上下,miss鍾話下星期1,要book sharing~
之後我望去周紀到諗住叫佢講~
點知無啦啦俾miss鍾叫名話我同周紀上台~果刻,塊面紅爆~
無奈呀!! 最驚都係無時間呀~
之後再上上下堂,諗起DAY 5要陸運會,之後我轉身同周紀講~
咁岩佢又諗起~唔通真係.............^^呵呵~
跟住我就唔哂上堂,變左kaki同周紀,笑死!!~^^sorry kaki~
之後放食lunch~上到去,入到課室,轉身,俾人嚇死左lu!!
之後好笑的事黎lu~又係再一次證實"緣份"^^哈哈~
都係唔講啦,費是俾people話呀~
跟住上禮堂啦,唔好提啦~.~1A,2A,3A贏哂~Nothing to say 啦~
我上台果陣,望落去,見到呀祥,佢既口型係講緊"咦,傻婆係上面"之後我就係到笑~
原來F.3唱歌果part好正~3A果班唱得好有感情~其他班都好!
之後田徑啦,推推下,遠方看見一個傻婆,傻婆搞到傻婆傻笑,傻笑到無力推~(頂真法呀,幾叻)
跟住放左啦,我地又痴左線,玩追黎追去,唉,嫌我自己仲未累死呀!!
我地後來係好多人玩,有我啦,綺媚,詠欣,寶華,tcw ,nkm,肥lo,中文~
跟住又多幾個:Jimmy ,陳天,昭昭~
其間發生左D好好笑的事~哈哈~^^呀邊個應該知啦!!
詳細唔多講lu~
夜晚,睇綺媚既日記,衰衰的佢,佢寫衰野,幾衰呀~>v<"
_______________________________________________________________
我所應承你的事,我不能做到,有點兒慚愧~
有時我不是有心的,請你別怪責我~
你的說話,對我影響很大!!
|