▁▂▃▄▅▆▇傻婆*日記▇▆▅▄▃▂▁
★`}-在旁[*陪伴摯友].. 渡幾多春與秋 ﹡互送安慰仍樂透.,!||!|!
jenny217
暱稱: ..°×傻婆*嘉★﹏ icy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
贏左啦.......
攰死我啦......>&l...
久別重逢的日記......
今日生日...............
大日子呀......
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 45
今日人氣: 21
累積人氣: 2162
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 2 日  星期五   晴天


哈哈,今日好開心下!! 愉快 分類: 未分類

今日Day 4~我發覺呢,我愈黎愈成日呢..........

早上閱報~悶悶地咁啦!!

之後兩堂中文~竟然欠做書~唉......好采都好多人陪呀~

連副主席都係無做!!哈哈~^^(唔係笑佢)

跟住練詩啦,好想笑呀~又忍唔到,鄺曉君係我每句講1果陣,笑~

搞到我又笑,之後羅家欣又笑,陳穎彤又笑,吳悅婷又笑~最衰都係佢呀~哈哈!!^^

之後數學堂,無聊呀~

跟住IS~俾人讀名話做得好,無奈!!可惜,有人摺左兩左角,都無名讀~^^

之後派剪報簿啦~激死我啦,死人吳家明,玩我!!~搞到我好興~

又話唔知剪報簿係邊,後來搵番,又叫我抽邊本係~

我仲傻到陪佢企係門口到玩!!~之後俾麥sir叫到,那那聲番位!!=v=

之後英文堂啦~上上下,miss鍾話下星期1,要book sharing~

之後我望去周紀到諗住叫佢講~

點知無啦啦俾miss鍾叫名話我同周紀上台~果刻,塊面紅爆~

無奈呀!!   最驚都係無時間呀~

之後再上上下堂,諗起DAY 5要陸運會,之後我轉身同周紀講~

咁岩佢又諗起~唔通真係.............^^呵呵~

跟住我就唔哂上堂,變左kaki同周紀,笑死!!~^^sorry kaki~

之後放食lunch~上到去,入到課室,轉身,俾人嚇死左lu!!

之後好笑的事黎lu~又係再一次證實"緣份"^^哈哈~

都係唔講啦,費是俾people話呀~

跟住上禮堂啦,唔好提啦~.~1A,2A,3A贏哂~Nothing to say 啦~

我上台果陣,望落去,見到呀祥,佢既口型係講緊"咦,傻婆係上面"之後我就係到笑~

原來F.3唱歌果part好正~3A果班唱得好有感情~其他班都好!

之後田徑啦,推推下,遠方看見一個傻婆,傻婆搞到傻婆傻笑,傻笑到無力推~(頂真法呀,幾叻)

跟住放左啦,我地又痴左線,玩追黎追去,唉,嫌我自己仲未累死呀!!

我地後來係好多人玩,有我啦,綺媚,詠欣,寶華,tcw ,nkm,肥lo,中文~

跟住又多幾個:Jimmy ,陳天,昭昭~

其間發生左D好好笑的事~哈哈~^^呀邊個應該知啦!!

詳細唔多講lu~

夜晚,睇綺媚既日記,衰衰的佢,佢寫衰野,幾衰呀~>v<"

_______________________________________________________________

我所應承你的事,我不能做到,有點兒慚愧~

有時我不是有心的,請你別怪責我~

你的說話,對我影響很大!!