今日超爆攰,成個人無力!!~
今日Day 2~班主任時間,講D好無聊既野~
愈黎愈發覺miss chiu好可愛,次次我問佢野,佢都笑住黎對我!!~哈,好搞笑~
跟住中文堂,唉,都幾悶下~
要舉手答問題,好笑囉~
之後小息,發生左D唔知點做既事~
唉唉,點算好,你唔好唔開心~
有時發覺,係咪真係我做錯呢?????
講一句,都有可能得罪人~唉!!
之後普通話,無心機上,扒左係度諗野~諗左D野~
之後中史,好無奈呀,落去拎簿,上到黎,死曾sir~
疾我,發你脾氣~跟住調路走,行到黃志聰後面~
佢想阻住我,但係又無,仲講左佢"我唔驚xxx打我咩"
無奈中,好驚呀~.曾sir仲要係度笑!!~><:
算~唔理呢D野~理D重要既野先!!~
小息我睇到周紀既....極之反對!!~不公平~
跟住數學堂,派成績表,好興呀!!~
死人蔡仲維,飛到去第10名,搶埋周紀個名次~
仲要係到串嘴,好黑人憎~我諗綺媚,梁振星果D~
D名次全部後退一名~
我由11變12,都係佢既錯~.爆唔開心!!
我科學154名,想死呀~激死我啦~><"
.超憎科學,同上科學堂~
呢個對我黎講,打擊好大~差D忍唔住!!
仲要俾我知道某人既中文同我平高,上年唔係咁架~
啊...........................我好想死呀~
.打死考試要努力!!~
.跟住英文堂,同嘉琪諗到D野~
哈哈,嘻嘻,呵呵,卡卡,嘿嘿~
放學,練女排,發覺我搓ball屎左好多~><"要練多Dlu~
.跟住開ball,好似強左好多,無球失~
之後打比賽,到我開.ball,我竟然開失,救命><"
頭先練,又唔見佢失,好失唔失,失係比賽,比教練睇到~俾佢話!!><"
之後做體能,無力啦!!~
番到屋企,做功課,開電腦~
--------------------------------------------------------------------
我負上責任,不必為止而苦惱
一切順其自然~
愈係....就愈.......
不公平吧!!!!~
|