今日Day6∼英文閱報!!
嘩,好悶呀><”成日俾蔡先生嘈住!!無奈∼
之後中史堂,哈!呀sir超爆笑∼把聲真”好聽”
原來呢,我係中史堂係成日串曾sir∼我自己都唔多覺
但到今日,先發覺,呀sir忍耐力都算好∼
我串過佢好多次,都無鬧過我︿︿哈!!
之後數學堂,驚驚,我派緊野果陣∼見到自己好似全班11∼
唉,好傷心∼後來派左成績條,超唔滿意∼><”
衰周紀全班10∼激死我啦!!不過算啦,預左∼
我要發奮,我講既,下次一定要全級50名以內,全班5名以內∼
如果唔成功做人又有咩意思∼唉,諗起個心都好唔舒服!!
不過我小息知道左一樣令人振奮既消息,嘩哈哈∼呀邊個..佢低過我!!∼
其實呢,我對於今次既成績,係極度不滿∼><”唉...
跟住地理堂,我嘗試好俾心機咁聽書啦,都算成功既~
之後睇etv,有D無聊咁啦!!∼
跟住音樂堂,超唔開心><”!!
考唱歌,唔知點解,我一出去,個心就跳得好快∼
搞到一開始唱,唱唔出聲!!爆嬲∼
唉,想重考呀><睇黎今次音樂唔方會考得好,唔知會由第5跌到幾!!
衰周紀又輕易地拎左個20分∼=v=
跟住Art堂,發生左件事,搞到我勁尷尬囉∼
唉,呢件事發生左之後,估唔到我又多左個名∼
仲要俾死人蔡xx係我面前案件重演!!
綺媚同周紀又係咁∼激死我啦!!
我再重申一次,我同妗L野∼!!!!!!!!!!!!!
跟住食lunch la∼知道左一樣野∼
呢樣野,我唔多信,但呀邊個講到真咁!!
跟住ERS堂,勁想訓覺∼
又無得做reading log∼唉,要做成兩分咁多!!
好采我醒,問超人借左張做住先,聽日還∼
上呢堂,係要係miss wah睇先好架ma∼
有得傾計,我發覺陳安恩真係俾黃x聰同盧x誠搞到好無奈∼
而”田七煲雞”呢個詞語,我已經聽到好厭∼
唔知【你】有咩感受呢?個心.....︿︿
唉...我個新名搞到我好無奈囉∼><”
放學,上Oral堂既人番黎∼
周紀同我講,話我同佢果本reading log俾miss chung收左∼
唔知話俾其他人欣賞,無奈!!搞到我無得做∼
不過周紀仲無奈∼收左reading log∼仲有newsapaper cutting∼
抵呀,鬼叫夆絞o咁好,《好野》緊係要俾人欣賞啦!!哈哈∼
放左學,先發覺唔記得lunch去搵曾曾,我即刻走去同佢say sorry∼
佢叫我請食飯就當無事∼哈==”
之後睇打排球,周紀同蔡樂怡又講!!==”
跟住呀蔡先生都係到架∼
講開又講,周小姐同蔡先生好有緣架!!∼
成日都撞到∼唉.....羨慕呀!!卡卡(講笑)
夜晚開icq∼某人話聽日俾野我∼又唔肯講咩黎!!
搞到我心思思,真係衰呀∼>3<”
-----------------------------------------
總之今日兩件事超唔開心
但後來都好D啦∼我罰自己下星期開始唔開電腦(實做唔到)︿︿因為某人!!
=========================================
原來我.....成日搞到你咁無奈
可惜,你俾我搞到咁無奈,仲咁開心∼
我發覺我真勁!!︿︿
*****************************************
今日,我發現左D野,但又唔認為係真∼
但詠欣又好肯定喎∼唉.....
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
努力追成績,為入50名而奮鬥!!
|