▁▂▃▄▅▆▇傻婆*日記▇▆▅▄▃▂▁
★`}-在旁[*陪伴摯友].. 渡幾多春與秋 ﹡互送安慰仍樂透.,!||!|!
jenny217
暱稱: ..°×傻婆*嘉★﹏ icy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
贏左啦.......
攰死我啦......>&l...
久別重逢的日記......
今日生日...............
大日子呀......
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 45
今日人氣: 14
累積人氣: 2155
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 24 日  星期四   晴天


今日真好笑! 分類: 未分類

今日Day6∼英文閱報!!

嘩,好悶呀><”成日俾蔡先生嘈住!!無奈∼

之後中史堂,哈!呀sir超爆笑∼把聲真”好聽”

原來呢,我係中史堂係成日串曾sir∼我自己都唔多覺

但到今日,先發覺,呀sir忍耐力都算好∼

我串過佢好多次,都無鬧過我︿︿哈!!

之後數學堂,驚驚,我派緊野果陣∼見到自己好似全班11∼

唉,好傷心∼後來派左成績條,超唔滿意∼><”

衰周紀全班10∼激死我啦!!不過算啦,預左∼

我要發奮,我講既,下次一定要全級50名以內,全班5名以內∼

如果唔成功做人又有咩意思∼唉,諗起個心都好唔舒服!!

不過我小息知道左一樣令人振奮既消息,嘩哈哈∼呀邊個..佢低過我!!∼

其實呢,我對於今次既成績,係極度不滿∼><”唉...

跟住地理堂,我嘗試好俾心機咁聽書啦,都算成功既~

之後睇etv,有D無聊咁啦!!∼

跟住音樂堂,超唔開心><”!!

考唱歌,唔知點解,我一出去,個心就跳得好快∼

搞到一開始唱,唱唔出聲!!爆嬲∼

唉,想重考呀><睇黎今次音樂唔方會考得好,唔知會由第5跌到幾!!

衰周紀又輕易地拎左個20分∼=v=

跟住Art堂,發生左件事,搞到我勁尷尬囉∼

唉,呢件事發生左之後,估唔到我又多左個名∼

仲要俾死人蔡xx係我面前案件重演!!

綺媚同周紀又係咁∼激死我啦!!

我再重申一次,我同妗L野∼!!!!!!!!!!!!!

跟住食lunch la∼知道左一樣野∼

呢樣野,我唔多信,但呀邊個講到真咁!!

跟住ERS堂,勁想訓覺∼

又無得做reading log∼唉,要做成兩分咁多!!

好采我醒,問超人借左張做住先,聽日還∼

上呢堂,係要係miss wah睇先好架ma∼

有得傾計,我發覺陳安恩真係俾黃x聰同盧x誠搞到好無奈∼

而”田七煲雞”呢個詞語,我已經聽到好厭∼

唔知【你】有咩感受呢?個心.....︿︿

唉...我個新名搞到我好無奈囉∼><”

放學,上Oral堂既人番黎∼

周紀同我講,話我同佢果本reading log俾miss chung收左∼

唔知話俾其他人欣賞,無奈!!搞到我無得做∼

不過周紀仲無奈∼收左reading log∼仲有newsapaper cutting∼

抵呀,鬼叫夆絞o咁好,《好野》緊係要俾人欣賞啦!!哈哈∼

放左學,先發覺唔記得lunch去搵曾曾,我即刻走去同佢say sorry∼

佢叫我請食飯就當無事∼哈==”

之後睇打排球,周紀同蔡樂怡又講!!==”

跟住呀蔡先生都係到架∼

講開又講,周小姐同蔡先生好有緣架!!∼

成日都撞到∼唉.....羨慕呀!!卡卡(講笑)

夜晚開icq∼某人話聽日俾野我∼又唔肯講咩黎!!

搞到我心思思,真係衰呀∼>3<”

-----------------------------------------

總之今日兩件事超唔開心

但後來都好D啦∼我罰自己下星期開始唔開電腦(實做唔到)︿︿因為某人!!

=========================================

原來我.....成日搞到你咁無奈

可惜,你俾我搞到咁無奈,仲咁開心∼

我發覺我真勁!!︿︿

*****************************************

今日,我發現左D野,但又唔認為係真∼

但詠欣又好肯定喎∼唉.....

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

努力追成績,為入50名而奮鬥!!