▁▂▃▄▅▆▇傻婆*日記▇▆▅▄▃▂▁
★`}-在旁[*陪伴摯友].. 渡幾多春與秋 ﹡互送安慰仍樂透.,!||!|!
jenny217
暱稱: ..°×傻婆*嘉★﹏ icy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
贏左啦.......
攰死我啦......>&l...
久別重逢的日記......
今日生日...............
大日子呀......
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 45
今日人氣: 24
累積人氣: 2165
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 25 日  星期五   晴天


發左周紀脾氣!! 滿足 分類: 未分類

今日朝早上早會,悶悶><”

之後中文堂,揀左我,吳家明,張漢傑,譚婉彤四首!!

之後防火演習∼唔知點解,之後塊面就超紅!!

跟住家政,整石頭餅,我果組整到好滑∼

而蔡先生果組係咁多個組別中,最特別既!!

整到突起哂,不過老師竟然話,好似真正既石頭餅∼笑死!!佢好無奈∼

我有5舊啦,我自己食兩舊,其餘果3舊俾左周紀,詠欣同嘉琪

睇下我對D朋友幾好!!哈哈∼講笑姐

跟住IT,呵,有Winnie the pooh張圖片∼

真開心,不過,呀sir話要cut佢個頭落黎copy∼

我唔捨得呀><”係le∼唔知隔離組單數,有無winnie the pooh圖片呢?!

呀,係呀,今日周紀喊(落淚了)係咪我搞到佢流淚呢?==”

我淨係知佢喊果陣,我個心好唔自在囉!!∼

我希望miss sin唔會留水滸傳text唔合格既人∼

因為..................

lunch time,去english corner

嘩,唔知發左咩神經,狂拍台(有字)不過,我知緊係我勁啦!!

唔似得某D人啦∼哈哈!!︿︿

跟住maths堂,唉,我發覺蔡先生真係好鐘意我叫佢做周xx老公∼

成日係我面前叫x太!!唉唉∼我覺得佢好黑人憎呀!!∼

放學,仲係課室果陣,周紀又俾我搞到佢好無奈∼

點知佢同吳家明講,話.......

唉,果陣,我超激氣囉∼後來係canteen都無乜理過佢!!

後來發生左D搞野既事∼

之後打排球啦,D男仔都有黎打,好笑!!

之後6點幾走lu∼

夜晚本來唔想on既,點知又忍唔到!!

點算,好多功課!!∼

--------------------------------------

我發覺左D野,原來我成日望,都見到........

======================================

sorry∼周紀,我並不是想向你....咩既