今日朝早上早會,悶悶><”
之後中文堂,揀左我,吳家明,張漢傑,譚婉彤四首!!
之後防火演習∼唔知點解,之後塊面就超紅!!
跟住家政,整石頭餅,我果組整到好滑∼
而蔡先生果組係咁多個組別中,最特別既!!
整到突起哂,不過老師竟然話,好似真正既石頭餅∼笑死!!佢好無奈∼
我有5舊啦,我自己食兩舊,其餘果3舊俾左周紀,詠欣同嘉琪
睇下我對D朋友幾好!!哈哈∼講笑姐
跟住IT,呵,有Winnie the pooh張圖片∼
真開心,不過,呀sir話要cut佢個頭落黎copy∼
我唔捨得呀><”係le∼唔知隔離組單數,有無winnie the pooh圖片呢?!
呀,係呀,今日周紀喊(落淚了)係咪我搞到佢流淚呢?==”
我淨係知佢喊果陣,我個心好唔自在囉!!∼
我希望miss sin唔會留水滸傳text唔合格既人∼
因為..................
lunch time,去english corner
嘩,唔知發左咩神經,狂拍台(有字)不過,我知緊係我勁啦!!
唔似得某D人啦∼哈哈!!︿︿
跟住maths堂,唉,我發覺蔡先生真係好鐘意我叫佢做周xx老公∼
成日係我面前叫x太!!唉唉∼我覺得佢好黑人憎呀!!∼
放學,仲係課室果陣,周紀又俾我搞到佢好無奈∼
點知佢同吳家明講,話.......
唉,果陣,我超激氣囉∼後來係canteen都無乜理過佢!!
後來發生左D搞野既事∼
之後打排球啦,D男仔都有黎打,好笑!!
之後6點幾走lu∼
夜晚本來唔想on既,點知又忍唔到!!
點算,好多功課!!∼
--------------------------------------
我發覺左D野,原來我成日望,都見到........
======================================
sorry∼周紀,我並不是想向你....咩既
|