今日係到做功課~做極都做唔完~唉....
4點幾出左去~好搞笑呀~我同綺媚shot鬼左~笑傻左!!哈~
之後詠欣介紹左首歌,講真,係超爆好聽囉~
D歌詞又好喎~愛爆!!!!
跟住夜晚on la~同周紀、嘉琪msn~
D字字好靚靚下~
之後周紀打左中文詩俾我~愛爆!!~
嘉琪就打俾綺媚,早知.................唉~
Thz 你地兩個呀~真好人~!!
跟住就背詩啦~唉…悶悶~
------------------------------------------------------------------
为什么只和你能聊一整夜
为什么才道别就又想见面
在朋友里面就数你最特别
总让我觉得很亲很贴
呢幾句歌詞,令我想起你~
====================================================
你對我,有多重要,我很清楚~
我希望你地,會好似歌詞中所說的一樣~
|