▁▂▃▄▅▆▇傻婆*日記▇▆▅▄▃▂▁
★`}-在旁[*陪伴摯友].. 渡幾多春與秋 ﹡互送安慰仍樂透.,!||!|!
jenny217
暱稱: ..°×傻婆*嘉★﹏ icy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
贏左啦.......
攰死我啦......>&l...
久別重逢的日記......
今日生日...............
大日子呀......
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 45
今日人氣: 1
累積人氣: 2142
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 5 日  星期一   晴天


凍到病啦!! 感動 分類: 未分類

嘩,今朝起身,個天仲未光,想訓多陣,訓訓下,6點半~嚇到我即刻彈起身~

之後落樓去友愛輕鐵站~見到寶華,佢剪左頭髮,嘻嘻,好可愛~

跟住我地搭車啦,之後係市中心果個站,見到我好想見但又好驚見到既人----趙琳~

唔知佢有無見到我,我發覺我真係好無用><"

原來我到依家呢一刻,仲好在乎佢,都過左咁耐啦,點解我仲咁緊張佢??

之後到到天水圍,LKKC D人做熱身,佢都有份,佢無變過,仲係跑得咁可愛~

無幾奈,100米欄,佢好型,拎初賽第一!!

我本來推緊鉛球,跟住停左係起點到,睇佢比賽~

講真,佢真係好惦,以佢咁好勝既性格,一定好想拎第一,我見到佢衝線果刻,開心到跳起=v=

跟住講番我鉛球,算啦,人地咁勁~而我連決賽都入唔到,唉.....差少少><"

跟住我就係看台坐,痴線架,凍死啦~D風向住我地黎吹!!唔病就奇啦!!

跟住食lunch,但要等人,so買番去食=.=俾人話,無奈!!

之後無奈,我番到黎,一路食,一路睇趙琳做熱身,好笑~

跟住100米欄決賽~.嘩,我都好緊張呀!!佢跑第2~都算好啦~差D跌到~

第1果個係LKKC~嘩,使唔使呀,咁勁,好多獎都有佢地份~

今日昭同陳天佢地成日拎住部相機偷拍=.="

我發覺,原來無番學一日,就已經好掛住番學~!!

但今日最開心既係見到佢,但最唔開心都係為左佢><"

一句講哂,今日好唔開心~星期5都唔知去唔去好??睇情況啦!~

就走果陣,哈哈,哈哈,有件事.............呀邊個應該知!!

番到學校,見到綺媚,跑去擁抱佢,好似好耐無見咁~正因為我地日日都見,今日唔見,特別唔自然!!

之後賴韻婷番小學探老師~依家發覺原來何日東正面睇落去~好靚!!以前唔覺架!!~

跟住見到miss wong~好似見到老朋友咁,即刻擁抱住佢,個感覺好耐無lu~因為好耐無見過佢~

原來葉老師整襯,今日先番學咋!!有緣~咁都撞得岩佢今日番學~希望佢快D好番哂!!~

夜晚番到屋企,狂打乞痴,仲流鼻血,聽日,唔知番唔番到學~

今晚千祈唔好發燒呀!!!!!!!!!!!!!!

------------------------------------------------------------------------

有的時候,放在心裡,不懂珍惜

失去時候,怎樣做,都係太遲,後悔莫及!!

好想好想時間倒流去番小學~!!

========================================================

這刻,才明白到,朋友係咁重要~