▁▂▃▄▅▆▇傻婆*日記▇▆▅▄▃▂▁
★`}-在旁[*陪伴摯友].. 渡幾多春與秋 ﹡互送安慰仍樂透.,!||!|!
jenny217
暱稱: ..°×傻婆*嘉★﹏ icy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
贏左啦.......
攰死我啦......>&l...
久別重逢的日記......
今日生日...............
大日子呀......
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 45
今日人氣: 7
累積人氣: 2148
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 6 日  星期二   晴天


超凍呀>< 不安 分類: 未分類

今日番學啦,今朝起身好凍,><"

 

之後好晏先出門口~~~課室好溫暖!!!可能因為尋日既日子!!

 

跟住做問卷,好辛苦,狂流鼻水><"

 

之後中史,唉,有DD悶既感覺!!仲好眼訓~

 

數學堂,嘩,又得個做字,geog堂,教D野悶兼唔多明!!

 

音樂堂,吹笛考試,無奈,無練過~小息練又走音~><"

 

之後吹果陣,個身係到陣,唔知搞乜???

兩堂arts,唉悶,唔似得某D人咁開心呀^^

跟住lunch,開分享會,吳家明無去=.="

我同周紀係果度發表對我地班會既事咁啦~

唔係,應該係得我發表,而周小姐得個笑字^^

跟住eng corern堂,唉,做ws,無乜做過

係度傾計,笑到肚痛!^^

跟住打班排,驚驚,兼凍凍~!!我勇到著短褲,幾叻!!

有球ball好fish,竟然打到入籃,無野好講~nothing to say~

唉,fish爆,搞到我跌左落地下><:

終於打完,好野贏左~!!唔使再飽受凍既感覺~!

可是,我的媚媚喊,唔知做咩,搞到我唔知點咁!!!><"sorry~

睇番你日記~極之唔贊成你講既~

咩你無用呀!!你無學打排球,都接到ball,你唔好自責!!~

邊個話你無用,我第1個打佢~如果你無用~我地點會贏!!

我地贏,唔係靠單獨一個人~係團體架!!你係有份出過力~

班籃,係,你打得唔係好叻,但係我地一齊練ball,一齊傾策略!!

唔好講到自己無用,得唔得,你咁樣,心痛既係我~!!對唔住~!!

總之你記住,你係好勁,好叻,好惦,出過一分力的人,唔會俾人話架~

You are the best

多謝今日黎睇我地比賽既人

有你地既支持,我地先有力量!!thx

講開今日打女排,唉,接左好多球ball都係失,好唔開心><"

之後做體能,大傷><"