今日番學啦,今朝起身好凍,><"
之後好晏先出門口~~~課室好溫暖!!!可能因為尋日既日子!!
跟住做問卷,好辛苦,狂流鼻水><"
之後中史,唉,有DD悶既感覺!!仲好眼訓~
數學堂,嘩,又得個做字,geog堂,教D野悶兼唔多明!!
音樂堂,吹笛考試,無奈,無練過~小息練又走音~><"
之後吹果陣,個身係到陣,唔知搞乜???
兩堂arts,唉悶,唔似得某D人咁開心呀^^
跟住lunch,開分享會,吳家明無去=.="
我同周紀係果度發表對我地班會既事咁啦~
唔係,應該係得我發表,而周小姐得個笑字^^
跟住eng corern堂,唉,做ws,無乜做過
係度傾計,笑到肚痛!^^
跟住打班排,驚驚,兼凍凍~!!我勇到著短褲,幾叻!!
有球ball好fish,竟然打到入籃,無野好講~nothing to say~
唉,fish爆,搞到我跌左落地下><:
終於打完,好野贏左~!!唔使再飽受凍既感覺~!
可是,我的媚媚喊,唔知做咩,搞到我唔知點咁!!!><"sorry~
睇番你日記~極之唔贊成你講既~
咩你無用呀!!你無學打排球,都接到ball,你唔好自責!!~
邊個話你無用,我第1個打佢~如果你無用~我地點會贏!!
我地贏,唔係靠單獨一個人~係團體架!!你係有份出過力~
班籃,係,你打得唔係好叻,但係我地一齊練ball,一齊傾策略!!
唔好講到自己無用,得唔得,你咁樣,心痛既係我~!!對唔住~!!
總之你記住,你係好勁,好叻,好惦,出過一分力的人,唔會俾人話架~
You are the best
多謝今日黎睇我地比賽既人
有你地既支持,我地先有力量!!thx
講開今日打女排,唉,接左好多球ball都係失,好唔開心><"
之後做體能,大傷><"
|