唉,今日番學,好似差咁D野咁~但個感覺都唔錯!!
Day 2啦今日,爆多孖堂上~
首先中文,抄呀抄,悶死左~
之後pth,唉,又唔俾人做功課,咪唯有偷偷摸摸咁睇水滸傳囉
真係"好多謝"我後面果個molly,成日"搞"我,唉,好難集中精神><"
之後中史,家陣唔多鐘意曾sir~唉!!
跟住數學,又係得個做字,D ex多到死~淋打鐘果刻,仲拎住本堂課係度講再見!!
之後過左幾秒,做完堂課~yeah~!!!
食完lunch,去左美術室,激死啦,等左咁耐得個桔!!
之後兩堂英文啦,唔使daily dict,正爆,上禮堂練詩~
help!!!我後面果兩位"好"同學,"真係對我好呀!!~"多謝哂你地搞住我!!
之後落番去,教左陣書,跟住放學
係canteen傾問卷設計,時不時有個好得閒既人黎搞下我
之後無幾耐傾完,做功課,做下,周紀落左黎
再之後,綺媚果D都番黎~yeah!!但係..............
跟住我同周紀走先.......
夜晚開電腦,上唔到網!!激死啦><"
中文又唔識喎,help me~~~~~
--------------------------------------------------------------
呢排唔知搞咩咁,做咩都唔上心,唔知諗緊D乜!!一個字"煩"
今日呀星生日,happy birthday~
聽日係大大大大大日子喎!!嘻嘻,聰明既人就知係咩啦!!!
|