朝早唔多願起身呀,尋晚玩電腦玩到12點,今日好想訓覺
唉,之後搞左一大輪,就出門口,嘩,凍死左啦!!
又要拎住包碳,重死我啦,去到ok~見到黃佩珊!!
之後同佢行番學校~番到去,等左陣,miss chiu黎到~要點名!!
撞鬼咩,自己唔拎點名簿~咁到我行左2轉~我仲好心提埋c同b班拎!!
後來等左個幾鐘先出發,無奈囉!!~=.= 搭車途中,好悶下都~
又俾人話,綺媚都有俾人話><” 周紀都有既!!
搞下搞下,差唔多成班人都知! 唉!! 唔知點收科好!
到左之後,起爐,嘩,原來搞我地係唔惦~D報紙用哂!!
去問人借~後來陳飛黎幫我地~好野!! 搞惦~飛哥,你係得既~

後來燒燒下,好悶下,所以玩下,行下,跑下,食下咁囉~
今日無奈的周紀,笑爆我!! 哈~^^
後來食左吳家明既一粒"大" 魚蛋!!! 講番句thz啦
跟住玩集體遊戲,真" 益智"~好無奈呀!!
玩" 扑傻瓜" 話咁快,聰明的我,輸左!!.=.=” 無奈地被迫唱歌!!~
喪邦係咁睇住~搵機會扑我同周紀~好驚又輸添~
之後好幾次,一有扑我,打死都叫吳家明!! 我要陷害佢呀!!~
最後,周紀同肥怡都要唱歌,真開心~^^
之後搭車走人~搭車果陣,係超無奈!!!!!!!
番到學校解散,打左陣排球同籃球~哈,愈黎愈愛爆籃球!!
後來我,綺媚、詠欣、珈珈、寶華,去左置樂~佢地陪我去打針!!^^嘻
點知醫生未番~咁我地係出面坐左陣,後來拎攝影機出黎玩~
之後又拍mv,超爆笑!! 仲影左好多搞笑既相~搵日等我放上網!!~
我地諗住搵日去我屋企睇番~有D期待!!^^ 之後各自歸家lu~
嘩,打針打到隻手好脾!!....... 慘~哈,周紀今日都要打針bor~

今日既旅行,一個字【悶】,無上年1B咁開心∼
其實應該係話:今年係2D既日子無上年係1B咁好囉∼
除左某D野啦∼
|