▁▂▃▄▅▆▇傻婆*日記▇▆▅▄▃▂▁
★`}-在旁[*陪伴摯友].. 渡幾多春與秋 ﹡互送安慰仍樂透.,!||!|!
jenny217
暱稱: ..°×傻婆*嘉★﹏ icy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
贏左啦.......
攰死我啦......>&l...
久別重逢的日記......
今日生日...............
大日子呀......
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 45
今日人氣: 14
累積人氣: 2184
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 17 日  星期四   晴天


旅行日…好無奈 愉快 分類: 未分類

朝早唔多願起身呀,尋晚玩電腦玩到12點,今日好想訓覺  

 

唉,之後搞左一大輪,就出門口,嘩,凍死左啦!!

 

又要拎住包碳,重死我啦,去到ok~見到黃佩珊!! 

 

之後同佢行番學校~番到去,等左陣,miss chiu黎到~要點名!! 

 

撞鬼咩,自己唔拎點名簿~咁到我行左2~我仲好心提埋cb班拎!! 

 

後來等左個幾鐘先出發,無奈囉!!~=.= 搭車途中,好悶下都

 

又俾人話,綺媚都有俾人話><” 周紀都有既!!

 

搞下搞下,差唔多成班人都知!! 唔知點收科!

 

到左之後,起爐,嘩,原來搞我地係唔惦~D報紙用哂!!

  

去問人借~後來陳飛黎幫我地~好野!! 搞惦~飛哥,你係得既~

 

後來燒燒下,好悶下,所以玩下,行下,跑下,食下咁囉~

  

今日無奈的周紀,笑爆我!! ~^^   

 

後來食左吳家明既一粒"大" 魚蛋!!! 講番句thz  

 

跟住玩集體遊戲,真" 益智"~好無奈呀!!

 

玩" 扑傻瓜" 話咁快,聰明的我,輸左!!.=.=” 無奈地被迫唱歌!!~ 

 

喪邦係咁睇住~搵機會扑我同周紀~好驚又輸添

 

之後好幾次,一有扑我,打死都叫吳家明!! 我要陷害佢呀!!~ 

 

最後,周紀同肥怡都要唱歌,真開心~^^

 

之後搭車走人~搭車果陣,係超無奈!!!!!!! 

 

番到學校解散,打左陣排球同籃球~哈,愈黎愈愛爆籃球!! 

 

後來我,綺媚、詠欣、珈珈、寶華,去左置樂~佢地陪我去打針!!^^嘻 

 

點知醫生未番~咁我地係出面坐左陣,後來拎攝影機出黎玩~

 

之後又拍mv,超爆笑!! 仲影左好多搞笑既相~搵日等我放上網!!~

 

我地諗住搵日去我屋企睇番~D期待!!^^ 之後各自歸家lu

 

嘩,打針打到隻手好脾!!....... ~哈,周紀今日都要打針bor~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

今日既旅行,一個字【悶】,無上年1B咁開心∼

其實應該係話:今年係2D既日子無上年係1B咁好囉∼

除左某D野啦∼